Ga naar inhoud

Bij het printen vanuit Live Mail worden speciale tekens verkeerd uitgeprint.


WaWa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag WaWa,

ik heb hier ongeveer dezelfde test gedaan als stegisoft met een prima resultaat, zie bijlage.

post-20447-1417704340,7661_thumb.jpg

Vraagje dat mogelijk kan betrekking hebben op je problematiek : maak jij toevallig al gebruik van een Internet Explorer 9 versie, beta of RC ?...

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag WaWa,

zou je eens het volgende willen proberen ?...

Download hier Mozilla Firefox en stel die (tijdelijk ?...) in als hoofdbrowser.

Normaliter vraagt het installatieprogramma dat, indien niet dan vind je hier de complete procedure.

Nadat je Mozilla Firefox als standaardbrowser hebt ingesteld start je je systeem opnieuw op en je doet je 'mailtest' opnieuw.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

Niets anders dan IE9. Crome heb ik twee weken geleden gewist. Ik zag er het nut niet van in.

m.v.g.,

WW

IK gebruik google chrome en ben er heel tevreden mee, ook staat IE9 erop.

Ook mag je gerust meerdere browser op 1 PC zetten.

Probeer de tip van Asus maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus, Stegisoft, Clarkie,

Alles gedaan wat je hebt voorgesteld. Firefox gedownload en als standaard-browser ingesteld. E-mail test gedaan. Verzonden item uitgeprint. Alles correct!!! Alleen het opstarten duurde langer en ik was mijn shortcut naar «Mijn Documenten» en «Mijn Afbeeldingen» in de taakbalk kwijt. Ik heb ze met 'werkbalken invoegen' moeten her-installeren. Het zal gewenning vragen om met Firefox te werken. Zo vind ik het gebruik van favorieten (nog) niet terug, enz.. Hoe is het mogelijk dat een andere browser het mail-programma beïnvloedt? Bedankt voor je ononderbroken hulp. Laat het toch maar nog een beetje openstaan. Je weet nooit...

m.v.g., | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.