Ga naar inhoud

windows wachtwoord veranderen werkt niet


geert_vs

Aanbevolen berichten

Hey!

Ik heb een vreemd probleempje bij het veranderen van mijn wachtwoord. Als ik mijn wachtwoord wil veranderen of verwijderen bij 'gebruikersaccounts' moet ik mijn oud wachtwoord intikken en dan tweemaal het nieuw wachtwoord. Als ik deze intik krijg ik melding dat het oud wachtwoord foutief is. Dat is vreemd omdat ik hetzelfde wachtwoord intik telkens ik mijn pc opstart (en dan werkt het wel). Ik heb al honderden forums afgespeurd en nooit een antwoord gevonden.

Iemand??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Na het inloggen wordt misschien je NumLock geactiveerd of een andere toets.

Je zou het wachtwoord eens in een wordpad document moeten zetten en in dat document het wachtwoord selecteren (zorg dat je niet per ongeluk te veel selecteert, dus selecteer tot de laatste letter en selecteer GEEN spatie erna!), ctrl-c doen, daarna plakken met ctrl-v op de plaats waar het oude wachtwoord gevraagd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen het ligt niet aan de capslock en de numlock toetsen. Dat is altijd het eerste wat ik controleer als een wachtwoord niet werkt.

Ik game nogal veel. Zou dat invloed op de toetsenbordindeling kunnen hebben?

aangepast door geert_vs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.