Ga naar inhoud

tabblad geavanceerd ontbreekt bij netwerkinstellingen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Doe deze test eens, en laat weten wat het resultaat is.

---------- Post toegevoegd om 10:19 ---------- Vorige post was om 10:05 ----------

Via deze link kan je automatisch laten controleren of je driver in orde is en of er een update nodig is.

Maak altijd eerst een backup van je systeem.

Hallo clarkie,

Ik heb die test gedaan.

73.77 Mbps aan downloadsnelheid en 0.85 Mbps aan uploadsnelheid.

De driver update lukt niet. Ik krijg de volgende melding:

(The installed version of Intel Proset is not supported for upgrades. You must uninstall before installing this version)

Ik heb gebrobeert te verwijderen maar het lukt niet. Ik kan het niet verwijderen via "programma's en onderdelen verwijderen". Ook gebrobeert om het met Revo uninstaller te verwijderen dat gaat ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Die downloadwaarde ligt toch wel echt hoog, daar is niks mis mee.

Vergelijk eens met de waarde die gekoppeld is aan je abonnement.

Je zal via apparaatbeheer je driver moeten verwijderen, maar als alles goed werkt zou ik het zo laten.

Hoe kan het dan dat ik eerder wel 1,6 mb/s had en nu maar 1,0 mb/s. Ik weet zeker dat er iets weg is uit mijn computer. Namelijk dat tablad geavanceerd! Jij kan bv toch ook instellen of je 10 Mbit/s of 100 Mbit/s wilt? Ik kon dit eerst wel maar nu mis ik dat tabblad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de eigenschappen van je Lan verbinding > Configureren > tabblad Geavanceerd.

[ATTACH=CONFIG]11466[/ATTACH]

Dit is toch wat jij zoekt?

Hallo Dasle,

Ja precies, alleen ik heb die tabblad niet meer. Ik weet zeker dat ik hem eerst wel had.

Weet je misschien waar het aan kan liggen dat ie verdwenen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dasle,

In dit topic komt zijn probleem ook terug.

Dit zijn de problemen die PChelpforumnr1 heeft:

Ik heb in totaal 3 problemen met me pc:

1 Tabblad "geavanceerd" ontbreekt bij eigenschappen van Lan-verbinding >configureren

2 Me internetverbinding valt heel vaak weg. Dan moet ik de stekker uit de modem halen en weer terug zetten.

3 Me internet verbinding verandert steeds van 100 Mbit/s naar 10 Mbit/s. Dit zie ik veranderen bij > taakbeheer > netwerk

@PChelpforumnr1,

Verwijder bij apparaatbeheer eens je driver voor je netwerkadaptor, klik erop met de rechtermuisknop.

Kies installatie ongedaan maken.

Herstart je PC.

Download deze driver (klik erop) en installeer.

post-23245-1417704447,4928_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb dit weleens eerder geprobeerd, maar dan krijg ik altijd deze melding: The installed version of IntelPROSet is not supported for upgrades. You must uninstall before intalling this version.

Ik heb bij apparaatbeheer de driver voor netwerkadaptor wel verwijderd voordat ik de nieuwe wilde installeren. En daarna pc opnieuw opgestart en dan pas de nieuwe geinstalleerd. Maar het lukt niet.

Nog iets... bij "programma's en onderdelen verwijderen" kan ik Intel® Network Connections 14.2.100.0 niet verwijderen van me pc. Ik heb het ook met andere programma's proberen te verwijderen zoals, Your Uninstaller! en Revo Uninstaller PRO. Maar dat lukt ook niet. Ik kan hem altijd nog terug vinden bij "programma's en onderdelen verwijderen", maar ik kan er niks mee doen als ik erop klik.

Ik denk dat hij dus die nieuwe driver niet wil installeren omdat die oude nog altijd op me pc zit.

aangepast door PChelpforumnr1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.