Ga naar inhoud

tabblad geavanceerd ontbreekt bij netwerkinstellingen


Aanbevolen berichten

Hallo clarkie,

Gelukkig heb ik wel internet, alleen de stekker eruit en erin doen dat is zo storend.

Ik heb vaak heel veel dingen verwijderd van me pc met programma's zoals Ashampoo, Auslogics, Systemcare Advanced Pro, TuneUpUntulities, en nog veel meer.

Ik ben inmiddels achtergekomen dat dit soort programmas niet erg goed zijn en heb ze allemaal weghaald van me pc. Het zijn programmas voor mensen die echt helemaal niks zelf kunnen doen en het voor hun dan zogenaamd makkelijker is gemaakt door middel van 1 drukknop je pc weer als nieuw te maken.

Ik wil me pc nu helemaal schoonmaken en vista opnieuw instaleren. Hoe kan ik dit het beste doen? Want als ik dat doe blijven er altijd bestanden op van de vorige installatie genaamd windows old.

Ik wil hem dus zoals de dag dat ik hem gekocht heb. Wat moet ik doen? Ik heb de instalatie cd en alle benodigde drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 1 maand later...

Hallo allemaal,

Dit probleem heb ik eindelijk opgelost na een aantal maanden. Ik heb me pc opnieuw geinstalleerd met Vista. Daarna heb ik al mijn programmas weer gedownload. Dat tabblad was verdwenen door dit programma: Wise Registry Cleaner. Ik kwam er erachter nadat ik de register cleaner ging gebruiken. Daarna was die tablad meteen weg en dus heb ik het gerestored. Wise registry Cleaner had namelijk ook het volgende gewist bij het onderdeel software section: C:ProgramFiles\Intel\DMIX\Recource\DMIXres

Ik hoop dat ik anderen hiermee kan helpen want tot nu toe had ik helemaal niks hierover op het internet gevonden.

aangepast door PChelpforumnr1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt om de oplossing te melden! Op die manier hebben anderen er ook nog iets aan :top:.

Als je vraag is opgelost, mag je op de knop "Markeer als opgelost" klikken.

PC Helpforum moderator bericht:

Even een tip:

Opgelet bij register cleaners! De enige echt betrouwbare blijkt CCleaner.

Lees daarom deze (KLIK) discussie eens!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.