Ga naar inhoud

tabblad geavanceerd ontbreekt bij netwerkinstellingen


Aanbevolen berichten

Heb je het probleem met de wegvallende internetverbinding ook wanneer er maar één pc aan de Thomson is aangesloten ?...

Hier (klik er op) vind je de complete handleiding, check grondig of je de installatie deed zoals daar wordt aanbevolen.

Hallo Asus,

Ja dat is een goeie. Dat had ik eigenlijk nog niet geprobeerd. Ga het meteen voor 1 dagje ofzo proberen en dan kijken wat de uitkomst is.

Ik heb op die die link geklikt voor de handleiding maar dan opent het in kladblok en het ziet er ongeveer zo uit:

%PDF-1.4

%âãÏÓ

1846 0 obj

<</Linearized 1/L 2885790/O 1851/E 232002/N 74/T 2848821/H [ 5796 1818]>>

endobj

xref

1846 275

0000000016 00000 n

0000007614 00000 n

0000007814 00000 n

0000007843 00000 n

0000007889 00000 n

Ik kan het dus niet lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Oja over het wegvallen van de verbinding nog even dit: Soms valt bij mij de verbinding weg, maar me vader heeft wel verbinding en ook omgekeert.

En een keer kreeg ik een rare fout melding van de Diagnose en Herstel van netwerk, namelijk: Een ander pc heeft dezelfde Ip-adres als jou computer dit conflicteerd met elkaar. Zoiets ongeveer want ik had het niet meteen opgeschreven.

De normale melding die ik elke dag krijg is dit: Een probleem met de netwerkrouter of breedbandmodem verhindert mogelijk het maken van een internetverbinding. Dan moet ik de stekker van de modem eruit/ erin doen. Meestal lukt dit meteen op verbinding terug te krijgen maar soms pas na 3 keer ofzo.

Bij mijn vaders laptop is het nog erger. Hij heeft soms heel de dag geen verbinding, wanneer die wegvalt, terwijl ik gewoon wel verbinding heb.

En als laatste nog dit: wanneer de verbinding weg is en ik ga met mijn muis rechtsonderin bij die icoontje met 2 pc's, dan staat daar: Toegang: alleen lokaal maar bij taakbeheer staat gewoon verbonden.

---------- Post toegevoegd om 13:38 ---------- Vorige post was om 13:37 ----------

Als het goed is heb ik Adobe reader. Ik zal even kijken.

---------- Post toegevoegd om 13:41 ---------- Vorige post was om 13:38 ----------

Ik zie hem wel staan bij add en remove programs. Maar ik ben hem toch voor de zekerheid aan het downloaden.

---------- Post toegevoegd om 13:44 ---------- Vorige post was om 13:41 ----------

Asus,

Nee lukt niet. Bij mij opent het in kladblok.

Ik heb op die link geklikt. Dan opslaan , dan uitvoeren en dan openen. Maar hij opent zich dus in kladblok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo kunnen jullie hier wat mee?

Ik zie hier iets met lease verkregen en lease verlopen. Heeft dit te maken dat de internetverbinding elke keer wegvalt?

Zie bijlage:

Bij mij is dat tabblad weg. Tabblad geavanceerd bij > eigenschappen van lanverbinding.\

zie hieronder :

post-26095-1417704454,6778_thumb.jpg

En hier een printscreen van me taakbeheer: nu staat er 100 Mbit/s, maar soms staat er 10 Mbit/s. Hoe kan dit?

post-26095-1417704454,7104_thumb.jpg

Kan ik ergens nog een printscreen van maken van informatie om de 3 problemen met verbinding te verhelpen?

---------- Post toegevoegd om 11:20 ---------- Vorige post was om 11:17 ----------

Zie voorgaande berichtjes aub voor info over mijn problemen.

Hier bijlage van ipconfig /all over die lease verkregen lease verlopen

post-26095-1417704454,6122_thumb.jpg

aangepast door PChelpforumnr1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je alles samenvat heb je het internetprobleem op jouw PC en die van je vader.

Dus dan zit het probleem ergens tussen waar je internetaansluiting vertrekt tot aan je PC's en niet in je PC.

Dus zal de fout eerst in alle hardware zoals een modem/router/ eventuele switch en bekabeling gezocht moeten worden.

Is dat probleem gevonden en opgelost (dus een goed werkend internet) kan er eens gezocht worden hoe het komt dat je het tabblad geavanceerd er niet is.

Je kan op het moment dat je verbinding weg valt contact opnemen met je provider, ze kunnen bepaalde testen uitvoeren.

Vinden zij geen probleem zou je modem/ router nagekeken moeten worden, eventueel een reset en je router/ modem opnieuw instellen.

Is er eventueel een defect aan je router?

Heb je een switch tussen je router en de PC's?

Haal dan de switch eens tussen je pc uit en koppel de netwerkkabel die aan je router vertrekt rechtstreeks aan je PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie,

Ik heb me provider een e-mail getuurd over de netwerk probleem en ik krijg binnen 5 dagen antwoord. Ik heb ze gevraagd voor een monteur en evt. een nieuw modem.

Maar ik denk dat dat tabblad niks met me netwerk probleem te maken heeft. Want me vader heeft dat tabblad wel. En ik had het ook 4 maanden terug, maar opeens is het weg :hmmmm:

Ik denk meer aan een register sleutel. Weet je welke register of registersleutel hierbij hoort. Dus ik bedoel bij start>uitvoeren>regedit.exe

Bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat tabblad zal inderdaad niet veel met je slecht werkende internetverbinding te maken hebben.

Maar het belangrijkste is dat die verbinding eerst correct werkt.

Ook al heb je het tabblad terug, maar je internet werkt niet, sta je nog nergens.

En wat betreft die registersleutel, ik heb geen idee.

Heb je een bepaald register- opruimprogramma gebruikt waardoor er een fout in het register kan zitten?

Je PC terug zetten naar een herstelpunt of een ooit gemaakte backup van je systeem van voor je probleem is een mogelijkheid om dat terug in orde te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.