Ga naar inhoud

Windows wordt gevalideerd ...


Jee

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb overtlaatst windows vista willen upgraden naar windows 7. (niet zoals het hoort)

Op mijn pc was dit wel gelukt en dus ging ik dit proberen op de laptop van mijn ouders. Dit lukte niet en dus heb ik vista er terug opgezet. Maar als de laptop opstart komt er na 5 seconden een zwart scherm waar ik kan kiezen.

Nu heb ik hetvolgende probleem dat mijn pc een validatie vraagt. Allemaal goed, de windows vista is legaal en er staat een code op de achterkant van de laptop.

Ik word naar een website geleid: Genuine Microsoft Software

Maar daar blijft hij hangen, er staat wel dat dit enkele minuten kan duren maar een half uur is toch wel lang.

Wat is het beste dat ik hier kan doen ?

Zit er ergens nog iets van windows 7 waardoor hij windows als illegaal zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je op de link klik dan moet je bovenaan in internet explorer op de gele balk klikken en dan Invoegtoepassing uitvoeren.

Ok, ik gebruikte firefox maar IE werkte blijkbaar beter.

Nu kwam hij zeggen dat windows 7 niet legitiem is. Maar ik gebruik windows vista.

Dus het eigenlijke probleem is dat ik die windows 7 moet eraf krijgen maar ik snap niet goed waar of hoe, want hij draait goed op vista alleen komt hij zeggen dat het niet legitiem is (duidend op die windows 7 dan)

---------- Post toegevoegd om 19:43 ---------- Vorige post was om 19:42 ----------

Staat er op die laptop nog een recoverypartitie of werd deze verwijderd toen je 'je-niet-zo-als-het-hoort' upgrade deed ?...

Ik denk het niet, heb hem helemaal opnieuw geintalleerd dus... of waar vind ik die terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de recoverypartitie (indien nog aanwezig) komt je laptop terug in zijn fabrieksinstellingen (Vista).

Gegevens die je wenst te behouden dien je eerst te back-uppen...

Nadien dien je uiteraard opnieuw de nodige updates, service-packs en software te downloaden en te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.