Ga naar inhoud

Sp3


ward

Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zoals ik al eerder zei, ik heb geen inst. cd, de recovery op de hd wel.
Dit bedoelt Asus niet. Hij vraagt of SP3 al op je computer stond toen je de pc kocht. Heb je SP3 ZELF handmatig geinstalleerd of stond dit al op de pc toen je die aankocht?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit bedoelt Asus niet. Hij vraagt of SP3 al op je computer stond toen je de pc kocht. Heb je SP3 ZELF handmatig geinstalleerd of stond dit al op de pc toen je die aankocht?

Mijn antwoord was voor speciall bedoelt en zal wat later aangekomen zijn achter Asus.

Om op Asus te antwoorden, win XP stond in SP2, heb dus zelf SP3 installed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

, om een bepaalde update uit te voeren ivm het plots uitschakelen van de pc, mag WIN SP3 niet op de HD staan, om nadien, als de update uitgevoerd, is SP3 terug mag

Een update ivm met plots uitschakelen van de PC?

Heb je problemen met je pc waarvoor je een update nodig hebt?

Als je meermaals een update van dat iets moet doen en telkens je SP3 daarvoor moet verwijderen Zou je PC wel eens snel in de problemen kunnen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een update ivm met plots uitschakelen van de PC?

Heb je problemen met je pc waarvoor je een update nodig hebt?

Als je meermaals een update van dat iets moet doen en telkens je SP3 daarvoor moet verwijderen Zou je PC wel eens snel in de problemen kunnen komen.

Het is maar hetgeen een foutenrapport van MS meld na een zwart scherm, wat om de haverklap voorvalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.