Ga naar inhoud

Sp3


ward

Aanbevolen berichten

Neen, niet van de softwarelijst...

Je steekt hier van wal met de vraag om SP3 te verwijderen...ondertussen zijn we zo'n 20 posts verder en weten we ondertussen dat het verwijderen van SP3 op jouw systeem geen sinecure is, maar info omtrent het probleem dat jouw vraag deed ontstaan kregen we niet...

1. Welke is de update die je wil doen of die aangeboden wordt?...een driver?...welke dan?...een programma?...welk dan?...

2. Waar haalde je het advies om SP3 te verwijderen?...plaats de link...

3. Welke zijn de problemen met je pc ?...omschrijf ze...

4. Krijg je foutmeldingen ?...plaats dan de schermafbeeldingen.

5. Is het merk pc ?...vermoedelijk wel, je hebt een recoverypartitie...graag merk en type?...

6. Je krijgt een foutenrapport ?...welke handelingen gingen er aan vooraf?...omschrijf ze duidelijk...

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

- Bekijk eerst post 21 hierboven en probeer die vragen één voor één te beantwoorden. Hoe duidelijker je bent, hoe beter en sneller we je kunnen helpen! Verwijs in je antwoorden naar de vragen 1 tot en met 6 hierboven (1., 2., 3., ...)

+

- Het foutenrapport van MS zou je eigenlijk moeten uploaden. Zodat we je beter kunnen helpen. Als dat niet gaat maak dan een printscreen van het foutenrapport waarin de melding voorkomt dat je sp3 moet verwijderen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, niet van de softwarelijst...

Je steekt hier van wal met de vraag om SP3 te verwijderen...ondertussen zijn we zo'n 20 posts verder en weten we ondertussen dat het verwijderen van SP3 op jouw systeem geen sinecure is, maar info omtrent het probleem dat jouw vraag deed ontstaan kregen we niet...

Welke is de update die je wil doen of die aangeboden wordt?...een driver?...welke dan?...een programma?...welk dan?...

Waar haalde je het advies om SP3 te verwijderen?...plaats de link...

Welke zijn de problemen met je pc ?...omschrijf ze...

Krijg je foutmeldingen ?...plaats dan de schermafbeeldingen.

Is het merk pc ?...vermoedelijk wel, je hebt een recoverypartitie...graag merk en type?...

Je krijgt een foutenrapport ?...welke handelingen gingen er aan vooraf?...omschrijf ze duidelijk...

Effectief is het niet een foutenrapport, enkel dat bericht na het opstarten om het voorval te verzenden. MS antwoordt dan dat bij SP3 deze "crash" zich voordoet bij een bepaalde driver, voor zo ver ik me nog herinner, en ze geven een KB aanpassing om te installen, wat enkel kan en mag na verwijdering van SP3, die dan later terug mag.

Merk pc: HP Pavillon 5250be.

Handelingen vooraf: gewoon aan 't surfen, waarna soms plots een crash. Nog volgens dat MS rapport zou windows de pc afsluiten om beschadiging te voorkomen.

Zo gauw ik dat rapport terug kan krijgen, plaats ik het hier.

Hoop dat er nu meer duidelijkheid is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het probleem door een bepaalde driver wordt veroorzaakt is er misschien een update voor te vinden.

Dus als we weten over welke driver het gaat.................

kan je ook het model en volledig modelnummer controleren en doorgeven.

Voer ook volgende eens uit:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het probleem door een bepaalde driver wordt veroorzaakt is er misschien een update voor te vinden.

Dus als we weten over welke driver het gaat.................

kan je ook het model en volledig modelnummer controleren en doorgeven.

Voer ook volgende eens uit:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

http://speccy.piriform.com/results/osdn2SXerOWOeGOgWxzrwJf

HP Pavillon w2250be

Wanneer ik de HP site "support" oproep en naar de updates zoek, worden er meerdere driverupdates gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het modelnr. is het laatst opgegen nr, dus w5250be. Sorry voor de fout.

Volgens HP zou ik deze updates moeten installen, maar de derde regel spreekt van 'orginele drivers', moet ik deze dan NIET gebruiken? Weet niet goed wat ik nu best doe. :hmmmm:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=228&lc=nl&cc=be&dlc=nl&sw_lang=&product=1155991

aangepast door ward
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.