Ga naar inhoud

Sp3


ward

Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Thx clarkie voor de moeite, maar zoals ik al begin deze diskussie zei (vanaf par. 3) werkt geen van deze methodes en heb ik ook geen win.xp cd maar een oem.

Nu dacht ik om mss sp3 nog eens te installeren, over de huidige schrijven dus, zodat ik deze mss in de software ga terug vinden en alles dan kan verwijderen. Zou dat lukken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bericht 21 werd er gevraagd naar een schermafbeelding van de foutmelding...in bericht 23 werd er afgesproken om de foutmelding van de 'crash' te plaatsen...

In bericht 35 werd die vraag herhaald...in bericht 36 werd opnieuw afgesproken om de foutmelding te plaatsen...

Zolang die foutmelding niet geplaatst is (of zich voor doet) blijft het dan ook zoeken naar paaseitjes op kerstdag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC is nu al een paar keer zelf terug opgestart, maar het tekstje van MS om de storing te verzenden komt niet meer. Er is ook geen aanduiding te zien in het logboek. Nog maar wat wachten zeker tot het nog eens verschijnt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.