Ga naar inhoud

system smart security


Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo roald 6,

download HijackThis (klik er op).

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Dit (klik er op) filmpje kan je helpen om een hijackthis logje te plaatsen.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou door het ganse proces.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar deze site en lees het goed.

Daarna dit doen:

Download HijackThis (KLIK)

Indien je windows 7 of vista hebt dan op hijackthis.exe klikken en dan met de rechtermuisknop op run as administrator. Bij XP gewoon op klikken.

Klik nu op "Do a systemscan and save a logfile"

Wacht even en dan krijgt je een logje.

Klik ergens op de log en dan op toetsen CTRL + A klikken en dan CTRL + C

Dan bij uw volgende bericht dan plakken met CTRL + V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Khad een systemscan gedaan, kreeg een hele lijst maar kon niet copieren of opslaan.

Dan heb ik t programma afgesloten en wou opnieuw openen en krijg nu t bericht: Hijjack This is already running.

Kheb dan bij taakbeheer gekeken en staat er niet in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je reeds een geslaagde scan uitgevoerd vind je het logje terug volgens onderstaande afbeelding.

Open je verkenner of deze computer.

Klik op je C- schijf.

Ga naar program files, open die.

Zoek daar trends micro, open die.

Nu zie je een kladblokbestand, dat is je logje.

Hoe je dat logje best plaatst in een nieuw bericht zie deze video (klik erop)

Vindt je geen logje terug, voer dan hijackthis eens uit in veilige modus met netwerkmogelijkheden.

Herstart hiervoor je PC en tokkel direct op de F8 toets.

post-23245-1417704437,7275_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb dan bij taakbeheer gekeken en staat er niet in.

Vind je HijackThis in je taakbeheer bij de lopende processen (hijackthis.exe) terug ?...

Blijkbaar niet, maar roald, kijk het toch nog eens na.

En voer als het niet in taakbeheer staat bericht 5 uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gekeken in "program files" en er staat geen kladblokbestand, alleen staat er "HiJack this"

In taakbeheer staat niets, kheb al overal gekeken waar ik eventueel zou zien waar t geopend is, maar vind niets.

En de pc opnieuw opstarten ga ik nu niet doen want dan krijg ik weer die problemen met die system smart security

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder aanwezige versie van HijackThis (configuratiescherm, programma's en onderdelen)...download HijackThis opnieuw, maar verander bij het downloaden de naam van het bestand hijackthis.exe in 123456.exe (rechts klikken en kiezen voor naam wijzigen)...

Probeer dan opnieuw te scannen met die 123456.exe...zeker uitvoeren als administrator, zie post 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik al gedaan, maar telkens komt er HiJack in de plaats, dwz, de naam die ik eraan geef is alleen bij het gedownloade bestand te zien.

Kga er vandaag niet veel meer aan doen, morgen is nog een dag

:-)

Alleszins iedereen bedankt voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.