Ga naar inhoud

e-mail adres veranderen


kees98

Aanbevolen berichten

Je hebt op UPC, Televisie, Internet en Bellen een e-mail- adres aangemaakt.

Dus je hebt nu een e-mailadres zoals bijvoorbeeld gebruiker@upcmail.nl aangemaakt.

Nu wil je weten hoe je dat moet instellen om e-mails te versturen en ontvangen.

Maar dan is mijn vraag via welk e-mailprogramma wil je die e-mails versturen of ontvangen.

Met windows live mail, outlook.....?

Of wil je die gewoon lezen en versturen via webmail????

Voor webmail klik op deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een bestaand e-mail adres tw. upc. Een tweede bestaand e-mail adres is icq van aol.Ik wil nu al mijn sites met inloggen-adres van icq overhevelen naar upc en icq laten vervallen. Want als ik hoe dan ook icq wis zijn al mijn sites niet meer in te loggen

want icq is er dan niet meer.Ik wil met windows de mail versturen en ontvangen.kees98

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je met windows mail werkt moet je op deze link klikken om te zien hoe je de account moet instellen.

Werk je met windows live mail dan moet je deze link gebruiken om je account te maken.

Om je contactpersonen over te zetten van upc naar icq zal iets anders zijn.

Als je altijd voor upc mail te ontvangen en verzenden met webmail gewerkt hebt, moet je inloggen via je browser en kijken of er een functie is om te exporteren.

Of ze uitprinten of opschrijven en dan invoegen in windows (live) mail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even samenvatten om te zien of ik het gesnapt heb.

Je hebt dus een aantal sites waar je moet inloggen en daarvoor gebruik je je aol-icq mail ardes.

Nu wil je dit veranderen en je upc mail adres gebruiken.

Het email adres waarmee je inlogt is eigenlijk je je gebruikers-ID. Als je dit wil wijzigen, kan je proberen via de account instellingen van de site. Je moet daarvoor wel inloggen met je oude aol-icq gegevens.

Als het wijzigen van de account gegevens niet mogelijk is, zal je een nieuwe account moeten aanmaken met de nieuwe upc gegevens.

Om dergelijke problemen te vermijden neem je om in te loggen op dergelijke sites beter een email adres dat niet gelinkt is aan een provider (Gmail bvb).

Dan hoef je niets aan te passen als je van provider verandert.

Ik gebruik het email adres van mijn provider enkel voor communicatie met de provider (en die stuurt alleen facturen :sad)

Voor alle de rest gebruik ik Gmail

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.