Ga naar inhoud

Installatie van HP Media Smart op HP 620


Leo Camerlynck

Aanbevolen berichten

Bericht 4 en 5 heeft het over OS Windows XP Professional (64bit?). Zou het ook werken bij een Windows XP Home versie?

@Leo:

Welk besturingssysteem hebt u? Windows XP Home of Windows XP Professional of nog andere XP versie?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we even afwachten of de reeds aangegeven driver werkt of niet.

Nu heb ik het gedacht dat een driver voor XP Pro ook werkt onder XP Home maar in 32 en 64bit zit inderdaad wel een verschil.

Even afwachten dus alvorens we een massa drivers gaan aanbieden,ook ben ik zelf voorstander van drivers van de Fabrikant zelf maar dat kan een vooroordeel zijn natuurlijk.

aangepast door Kurtt
ik heb even mijn bericht hierboven terug verwijderd :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien er geen herinstallatie op de laptop gebeurde is de software mogelijk reeds aanwezig en staat HP Mediasmart tussen de geïnstalleerde programma's...dus eventjes afwachten is inderdaad een prima optie... ;-)

Mod:

Mijn bericht van daarnet is overbodig, ik heb het verwijderd. Als het met bovenstaande drivers niet lukt, kan ik eventueel de link van mijn gevonden driver terugplaatsen. ;-)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.