Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hoi ik zoek een formule voor volgende bewerking

als er in cel H35 een X staat dan moet het onmogelijk zijn om in cel K35 een X te zetten en moet die Cel Leeg blijven anders mag er wel een X staan in cel K35 maar dan moet het onmogelijk zijn om in cel H35 een X te zetten en moet cel H35 leeg blijven (en visa versa) ik leg het misschien moeilijk uit

Groeten Danny (rescueboy112)

Link naar reactie
Delen op andere sites

VERLOFBRIEFJE.xlsx

hoi ik zoek een formule voor volgende bewerking<BR>als er in cel H35 een X staat dan moet het onmogelijk zijn om in cel K35 een X te zetten en moet die Cel Leeg blijven anders mag er wel een X staan in cel K35 maar dan moet het onmogelijk zijn om in cel H35 een X te zetten en moet cel H35 leeg blijven (en visa versa) ik leg het misschien moeilijk uit <BR>Groeten Danny (rescueboy112)

bestand is toe gevoegd,wat ik bedoel is: is mijn verlof toegestaan of niet toegestaan

wat ik ook nog wou doen is: als ik in rij 18 een datum zet moet die ook in rij 33 verschijnen

ik hoop dat ik nu wat duidelijker ben

VERLOFBRIEFJE.xlsx

aangepast door rescueboy112
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.