Ga naar inhoud

zubrrr

Aanbevolen berichten

Een HJT log is een log om te zien of je virus of mailware hebt.

Download HijackThis(KLIK)

Indien je windows 7 of vista hebt dan op hijackthis.exe klikken en dan met derechtermuisknop op run as administrator. Bij XP gewoon op klikken.

Klik nu op "Do a systemscan and save a logfile"

Wacht even en dan krijgt je een logje.

Klik ergens op de log en dan op toetsen CTRL + A klikken en dan CTRL + C

Dan bij uw volgende bericht dan plakken met CTRL + V

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Wel , nog steeds niet opgelost. Fout in help en ondersteuning kan niet worden geopend omdat een systeemservice niet is gestart. Start de serevice met de naam help and support om dit probleem op te lossen. Helaas zit ik nog steeds met het probleem help en ondersteuning. foutmelding en blijft steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start de serevice met de naam help and support om dit probleem op te lossen.

Je kan deze service als volgt inschakelen: (in XP)

- Klik onderaan op het startmenu

- Ga naar Uitvoeren...

- typ services.msc

- scroll wat naar onder totdat je de service "Help en ondersteuning" tegenkomt . Rechtsklik op die service en kies Eigenschappen. Bij opstarttype zet je "automatisch". En u drukt ook op de knop Starten.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is nog niet gebeurt. Mijne maat uit Brussel zit nog in het buitenland.(Ook een crack op het vlak van pc). Van zodra hij terug is(kan nog een tijdje duren) komt die af. Dat kost me maar n"en tournéé generale i.p.v die dure vogels van pc herstellers. En vaak duurt het bij de ene wat langer dan bij een andere om er meer geld uit te persen. Ik hou u wel op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.