Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi Martijn,

Een 32bits besturingssysteem kan in theorie maar 4GB geheugen adresseren (gebruiken).

In de praktijk is dit zelfs nog minder, dit komt door dat een systeem voor bepaalde hardware geheugen reserveerd.

Zelf gebruik ik een 64bits besturingssysteem en 4GB geheugen waarvan ik er in Windows 3.75GB ter beschikking heb.

Het overige geheugen word gereserveerd voor men pci geluidskaart.

Dus de 8GB die je gebruikt of wil gebruiken, heeft bij een 32bits besturingssysteem totaal geen zin.

Ook applicaties en games kunnen dit niet gebruiken bij een 32bits besturingssysteem door de eerder vermelde beperkingen.

Om hier gebruik van te kunnen maken dien je een 64bits besturingssysteem te gebruiken.

Jean-Pierre was me te vlug af :-)

aangepast door Dasle
Jean-Pierre was sneller
Link naar reactie
Delen op andere sites

ram disk plus is nog sneller , veel sneller dan ssd . tjah 99 euro voor ram disk plus, tjah. ik denk toch met ram disk dat je halucinerende prestaties meemaakt met gamen , maar ja twas dat je 8 gig hebt en je hebt 4.250 gig waarmee je iets kan doen maar het kost 100 euro. ok

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op mijn computer nu 32 Bits windows 7 geïnstalleerd.

ik wil nu graag 64 Bit windows 7 installeren.

Nou is mijn vraag: kan dat zomaar? zoja, dan ga ik hem kopen.

En moet daar nog iets speciaals voor gebeuren? Of iets dat te maken heeft met het verwijderen van de windows 7 die ik nu heb?

P.S. snelle reactie zou super fijn zijn :$ aangezien ik hem dan nu klan bestellen en hij dan morgen er is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.