Ga naar inhoud

office 2007 excel


gb911

Aanbevolen berichten

Dan zul je er eerst een printscreen moeten van maken

Je kan deze printscreen dan zelfs plakken in Excel en er dingen aan toevoegen.

Maar je kan ook gewoon een opmerking aan een cel hangen.

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. Kan je het nog beter uitleggen.

Bedoel je iets zoals dit? :

post-484-1417704591,4083_thumb.jpg

Wat bedoel je met "openingsblad" ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan hier lezen hoe je een printscreen maakt:

http://www.pc-helpforum.be/f279/hoe-gebruik-ik-het-knipprogramma-32946/

Daarna kan je de printscreen plakken (rechtsklik ergens in excel en kies plakken) in excel zelf. Nu kan je tekstvakken, pijltjes van Excel gebruiken om tekst toe te voegen.

PS:

Als je de printscreen bewaart, kan je deze vervolgens invoegen in Excel:

- ga naar de tab Invoegen in excel en kies Afbeelding. Selecteer vervolgens de locatie waar je je printscreen bewaard hebt.

Nu kan je aan de printscreen tekst voegen met het tekstvak-gereedschap in Excel. (ga naar het tabje Invoegen en kies Tekstvak, Tekstvak staat bijna helemaal rechts).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Openingsblad noem ik wat je krijgt als je opent(zoals afgebeeld).

Ik wil boven de vakjes A,B,C enz. een extra vermelding schrijven waarvoor de kolommen staan.

Let op, je hebt hier met een Excel-dummie te maken: hoe maak ik een printscreen?

Ik vrees dat zoiets niet gaat, ben benieuwd of iemand dat kan.

Je kan wel op deze manier ( dus onder A) weergeven wat in kolom A,B,....staat.

post-23245-1417704591,4406_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen in jouw andere topic (klik er op) begrepen te hebben dat je vraag over Excel ook werd opgelost door de aangeboden tips... :-)

Indien dit zo is, mag je dit topic afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.