Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ik heb een probleem ik heb een vrius op mijn computer dat ik heb meegekregen met het Downlaoden van AVG van een verkeerde site.

En ik denk dat dat mijn computer al erg traag maakt.

Is er niet een AVG-Remover? Dat soort programmas bestaan toch wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je dient AVG eerst te stoppen en dat doe je door naar start te gaan.

Klik op zoekopdracht en vul dit in: msconfig

Ga naar tab opstarten

Vink daar uit wat je van AVG ziet.

Herstart de computer

Ga nu naar configuratiescherm / programma en onderdelen (software bij XP)

Verwijdert daar AVG

Download AVG remover en dan zal de restje verwijdert worden.

Daarna dit nog doen:

Download CCleaner

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het onderstaande uitvoeren en tevens vermelden op welke site je AVG wou downloaden ?

Download HijackThis (klik er op).

1. Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten.

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd.

3. Plak nu het HJT-logje in je volgende bericht hier op het forum door de CTRL en V-toets.

Belangrijke opmerkingen :

° Krijg je een melding "For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

° Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Extra info :

Dit (klik er op) filmpje kan je helpen om een HijackThis logje te plaatsen, net als deze (klik er op) handleiding.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou door het ganse proces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.