Ga naar inhoud

mrcold07

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Open Firefox en exporteer je bladwijzers...hoe je dat doet kan je lezen als je hier klikt.

Maak ook een lijstje van de geïnstalleerde add-ons.

Ga via Start --> configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen en verwijder Firefox van je systeem.

Er zal je gevraagd worden of je ook de persoonlijke instellingen wil verwijderen, beantwoord deze vraag positief.

Schoon dan je systeem op met Ccleaner.

Na de herstart kan je hier Firefox opnieuw downloaden en herinstalleren.

Kijk nadien of de website in Firefox normaal wordt weergegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb dit probleem thuis ook vaak maar dan met verschillende websites. Af en toe geraken ze er wel eens door maar dat gebeurd niet vaak. Mijn internet hier thuis is wel erg onstabiel, misschien is dat bij jou hetzelfde geval? Ik spreek nu niet over de snelheid maar de qualiteit (hoe vaak het uitvalt e.d.) Als je eens een commandoprompt opstart en je typt ping www.google.com -t komt er dan in de lijst soms "Request timed out" ? deze dropouts heb ik regelmatig als men websites niet juist geladen kunnen worden. Heb altijd gedacht dat dit kwam doordat ik powerline adapters gebruik (dus internet over het elektriciteitsnet) is dit bij jou ook het geval? Ik blijf dit artikel uiteraard volgen, misschien komt er een oplossing tevoorschijn. Herinstalleeren van de browser lost in ieder geval niets op, heb dat hier vroeger ook vaak gedaan. Prettige dag nog, Ik :D

EDIT: tekst voor cmd werd automatisch omgezet in een link, wat niet de bedoeling was

aangepast door rijstkoek
Bold aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Open Firefox en exporteer je bladwijzers...hoe je dat doet kan je lezen als je hier klikt.

ik gebruik geen bladwijzers dus ik kan ze eigenlijk ook niet exporteren.

Maak ook een lijstje van de geïnstalleerde add-ons.

adobe acrobat 10.1.1.33

ESN launch mozilla plugin 1.102.0.0

ESN sonar API 0.70.430

Google update 1.3.21.79

java deployment toolkit 6.0.290.11

java platform se 6 u29 6.0.290.11

pando web plugin 1.0.0.0

shockwave for director 11.6.3.633

silverlight plug-in 4.0.60831.0

unity player 3.4.0.27242

windows live photo gallery 15.4.3538.513

Ga via Start --> configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen en verwijder Firefox van je systeem.

Er zal je gevraagd worden of je ook de persoonlijke instellingen wil verwijderen, beantwoord deze vraag positief.

Schoon dan je systeem op met Ccleaner.

Na de herstart kan je hier Firefox opnieuw downloaden en herinstalleren.

Kijk nadien of de website in Firefox normaal wordt weergegeven.

nu mee bezig even geduld

en de herinstallatie heeft niet geholpen

en ik heb trouwens heel stabiel internet

aangepast door mrcold07
edit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.