Ga naar inhoud

mrcold07

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb het hele topic doorgelezen en moet concluderen dat dit een zeer apart probleem is. Zeker omdat het probleem zich op 2 systemen voordoet. Wat ik wel denk is dat er tussen deze 2 systemen een overeenkomst is welke dan ook de oorzaak van het probleem kan zijn. Deze overeenkomst kan wellicht gevonden worden in de geinstalleerde software. Aangezien het probleem in 3 verschillende browsers merkbaar is, lijkt dit me geen browser specifiek probleem. Wellicht dat het een en ander te maken kan hebben met geinstalleerde invoegtoepassingen.

In het eerder geplaatste HJT logje staan een 2 tal items die mij opvallen.

C:\Program Files (x86)\Pando Networks\Media Booster\PMB.exe -> Deze wordt geinstalleerd in combinatie met Leage of Legends maar is totaal onnodig en staat zelfs bekend als onnodige ballast voor uw internet verbinding.

C:\Program Files (x86)\Free Download Manager\fdm.exe

Ik wil u dan ook aanraden om een zogenaamde cleanboot uit te voeren. Met een cleanboot worden 3th party programma's tijdelijk uitgeschakeld. Dit doet u met behulp van het hulpprogramma voor systeemconfiguratie (msconfig).

Volg de onderstaande stappen (bron: Schoon opstarten om te voorkomen dat achtergrondprogramma's een spel of programma hinderen dat u op dat moment gebruikt )

  1. Klik op Start
    , typ msconfig in het vak Zoekopdracht starten en druk op Enter.
    Als u om een beheerderswachtwoord of bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of klikt u op Doorgaan.
  2. Selecteer op het tabblad Algemeen de optie Selectief opstarten.
  3. Schakel onder Selectief opstarten het selectievakje Opstartonderdelen in het geheugen laden uit.
  4. Open het tabblad Services, schakel het selectievakje Alle Microsoft-services verbergen in en klik op Alles uitschakelen.
  5. Klik op OK en klik op Opnieuw opstarten.

Na de herstart kunt u de betreffende website nogmaals testen in alle 3 de browsers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zegge dat ik dit zelf eens even uitprobeer maar de afgelope dagen heb ik geen problemen meer gehad met deze webpaginas. Verder kan ik nog zeggen dat ik ook al PMB.exe op mijn PC heb gehad maar die staat er nu niet meer op en bij vrienden heeft dit ook al op hun computer gestaan en zij hebben deze problemen nooit ervaren.

Zodra de pagina weer eens half laad zal ik men computer wel heropstarten met al de onnodige services uit.

EDIT: Tussen de momenten dat de paginas wel juist weergeven worden en niet doe ik meestal niets aan men computers. Het is niet zo dat ik elke dag 10 nieuwe programma's installeer. Soms werkt de site op tijdstip A niet, 10 minuten later weer wel en weer eens enkele minuten later weer niet.

Het gaat bij mij vooral om de website hardware.info die het meeste kuren vertoond. (Dit om aan te tonen dat het ook geen webserver is dat zelf de requests niet kan bijhouden)

aangepast door rijstkoek
additional info toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het hele topic doorgelezen en moet concluderen dat dit een zeer apart probleem is. Zeker omdat het probleem zich op 2 systemen voordoet. Wat ik wel denk is dat er tussen deze 2 systemen een overeenkomst is welke dan ook de oorzaak van het probleem kan zijn. Deze overeenkomst kan wellicht gevonden worden in de geinstalleerde software. Aangezien het probleem in 3 verschillende browsers merkbaar is, lijkt dit me geen browser specifiek probleem. Wellicht dat het een en ander te maken kan hebben met geinstalleerde invoegtoepassingen.

In het eerder geplaatste HJT logje staan een 2 tal items die mij opvallen.

C:\Program Files (x86)\Pando Networks\Media Booster\PMB.exe -> Deze wordt geinstalleerd in combinatie met Leage of Legends maar is totaal onnodig en staat zelfs bekend als onnodige ballast voor uw internet verbinding.

C:\Program Files (x86)\Free Download Manager\fdm.exe

Ik wil u dan ook aanraden om een zogenaamde cleanboot uit te voeren. Met een cleanboot worden 3th party programma's tijdelijk uitgeschakeld. Dit doet u met behulp van het hulpprogramma voor systeemconfiguratie (msconfig).

Volg de onderstaande stappen (bron: Schoon opstarten om te voorkomen dat achtergrondprogramma's een spel of programma hinderen dat u op dat moment gebruikt )

  1. Klik op Start
    , typ msconfig in het vak Zoekopdracht starten en druk op Enter.
    Als u om een beheerderswachtwoord of bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of klikt u op Doorgaan.
  2. Selecteer op het tabblad Algemeen de optie Selectief opstarten.
  3. Schakel onder Selectief opstarten het selectievakje Opstartonderdelen in het geheugen laden uit.
  4. Open het tabblad Services, schakel het selectievakje Alle Microsoft-services verbergen in en klik op Alles uitschakelen.
  5. Klik op OK en klik op Opnieuw opstarten.

Na de herstart kunt u de betreffende website nogmaals testen in alle 3 de browsers.

de website werkt inderdaad wel nu.

Zou ik stuk voor stuk de programmas weer inschakelen zoals AMD en cobian?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.