Ga naar inhoud

Ron2011

Aanbevolen berichten

@clarkie heb is een map in Favorieten. Als je op Favorieten klikt heb je een map die 'Werkbalk Favorieten' heet. Deze map verwijderd hij omdat hij deze niet gebruikt, maar als hij internet explorer dan weer opstart is zijn balk weer terug. Het is dus geen toolbar maar een map in Favorieten.

Die krijg je volgens mij weg weg via beeld, explorer- balken.

Verwijder daar het vinkje bij favorieten.

Ik heb het getest en bij mij komt die niet terug.

post-23245-1417704653,4424_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat deze map is teruggekomen na het herstellen van Internet Explorer instellingen, is logisch. Alles wordt namelijk teruggezet naar de standaard waarden. Wat betreft het feit dat deze map na het verwijderen weer terugkomt, dit heb ik ook getest.

In mijn eigen gebruikersaccount heb ik precies hetzelfde fenomeen als welke u beschrijft, dus ik was geneigd om te zeggen dat dit normaal is. Ik heb voor deze gelegenheid een nieuwe gebruikersaccount aangemaakt, en meteen getest in Internet Explorer.

-> In dit nieuwe gebruikersaccount heb ik via IE9 de map "Favorieten balk" verwijderd. Na de herstart van IE was deze map ook niet meer terug gekomen.

Ik kon deze map wel weer terugzetten door deze map via de prullenbak te herstellen (terugzetten).

Ik heb daarna de instellingen van Internet Explorer hersteld. Direct daarna heb ik opnieuw deze map verwijderd.

Na de herstart van IE was deze map nog steeds niet terug. Dus wat blijkt, het "probleem" lijkt in het gebruikersaccount te zitten of in een beschadigde installatie van Internet Explorer.

Na wat meer onderzoek op het internet blijkt dat dit probleem verholpen kan worden middels het verwijderen en opnieuw installeren van Internet Explorer. In uw situatie ga ik uit van Internet Explorer 9.

Op de volgende website staat beschreven hoe u Internet Explorer 9 kunt verwijderen en opnieuw kunt installeren:

Hoe kan ik Internet Explorer 9 installeren of verwijderen?

Ik wil wel met klem adviseren om na het verwijderen van IE9 de computer opnieuw op te starten. Daarna pas IE9 opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij komt altijd terug als ik de map verwijderd, dit is sinds een paar dagen zo sinds ik Fabrieksinstellingen herstellen heb gedaan. Hij maakt steeds een nieuwe map aan als ik met internet begin.
- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Vreemd dat u met deze oplossing komt, dit probleem kreeg ik juist nadat ik dit deed. Ik kreeg er dus een probleem bij i.p.v. dat het iets oploste. Zie post 3.

Je had het in bericht 3 over "fabrieksinstellingen herstellen" (Terug zetten naar fabrieksinstellingen is in dit forum dus wel iets anders) daar had ik wel iets anders mee in gedachten dan het opnieuw instellen van IE.

Trouwens bij mij komt die map favorieten niet meer te voorschijn als ik de instelling uitvoer als in bericht 11.

Ben ik blijkbaar bij de gelukkigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.