Ga naar inhoud

Nieuwe pc


Jordyy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 maanden later...

  • Waarvoor heb ik een PC nodig ? Gamen & dan ook mijn gameplays recorden (bf3, mw3,mw2)
  • Wat is mijn budget ? €1500
  • Een merkcomputer of een samenstelling ? Een samenstelling
  • Ga ik overklokken ? Ben ik nog niet zeker , zal afhangen hoe het systeem draait.
  • Ga ik later upgraden ? Als mijn systeem niet meer aan de eisen voldoet zal ik dat doen.
  • Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? Zoals bijna alle moederborden al bezitten usb 3.0
  • Ga ik zelf assembleren ? Ja ik ga zelf assembleren
  • Heb ik een besturingssysteem nodig ? Nee daar heb ik nog een legale code voor liggen.
  • Ga ik zelf installeren ?Ja
  • Heb ik een voorkeur aan onderdelen:

  1. -Grafische kaart:ASUS GTX670-DC2T-2GD
  2. -Monitor:Iiyama ProLite E2473HDS-B1

  • Heb ik nog randapparatuur nodig ? Een muis
  • Heb ik specifieke wensen ?Nee
  • Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel: Bestellen bij azerty !

Mvg , Jordyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jordyy,

wanneer we jouw topics bekijken komen we tot de vaststelling dat je de laatste weken / maanden maar liefst 4 topics opende omtrent het samenstellen van een PC...één topic werd afgesloten wegens dubbelpost, één werd samengevoegd met een reeds lopend topic.

Blijven dus over: topic van 30 november 2011 en topic van 4 april 2012 .

In beide topics werd er veel info gegeven, er werden meerdere samenstellingen gemaakt en er werd ook reeds rekening gehouden met het feit dat je een grafische kaart van een familielid kan krijgen.

Met bovenstaande wetenschap in het achterhoofd vragen we ons dan ook af wat je bedoelingen zijn en waarom je opnieuw een topic over hetzelfde onderwerp opent ?...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo , aangezien ik een nieuwe topic had geopend en die niet zo welkom was heb ik deze in mijn oud topic gezet , na heel veel kijken en rondvragen heb ik de keuze gemaakt de videokaart vab het familielid niet ga overkopen , maar de grafische kaart hier beneden vermeld.

Waarvoor heb ik een PC nodig ? Gamen & dan ook mijn gameplays recorden (bf3, mw3,mw2)

Wat is mijn budget ? €1500

Een merkcomputer of een samenstelling ? Een samenstelling

Ga ik overklokken ? Ben ik nog niet zeker , zal afhangen hoe het systeem draait.

Ga ik later upgraden ? Als mijn systeem niet meer aan de eisen voldoet zal ik dat doen.

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? Zoals bijna alle moederborden al bezitten usb 3.0

Ga ik zelf assembleren ? Ja ik ga zelf assembleren

Heb ik een besturingssysteem nodig ? Nee daar heb ik nog een legale code voor liggen.

Ga ik zelf installeren ?Ja

Heb ik een voorkeur aan onderdelen:

-Grafische kaart:ASUS GTX670-DC2T-2GD

-Monitor:Iiyama ProLite E2473HDS-B1

Heb ik nog randapparatuur nodig ? Een muis

Heb ik specifieke wensen ?Nee

Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel: Bestellen bij azerty !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan pag dit topic gesloten worden. Heb het in het oud geplakt :)
De berichten uit alle onderwerpen die je ondertussen geopend hebt, zijn nu samengevoegd. Dat laat de helpers toe om eens te bekijken wat je de laatste maanden al gevraagd hebt en wat er al aangeboden werd ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik mag verstaan onder PC 'Help'forum dat er mensen worden geholpen , en dat het dus duidelijk niet gaat om mensen erop te wijzen dat nieuwe topics openen 'verboden' is? Ik heb alle respect voor jullie hulp en dat jullie dit forum zo netjes mogelijk willen houden , maar moet er zo moeilijk gedaan worden over dat iemand van gedacht veranderd? Asus heeft mij hieral op gewezen en ben hem daar dankbaar voor. Ik verwachtte dat ik nog wat extra hulp zou krijgen, maar als jullie vinden dat het nu goed is , heb ik daar geen bezwaar tegen. Sorry moest dit voor jullie grof overkomen , dat was zeker niet mijn bedoeling.

Mvg , Jordyy

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.