Ga naar inhoud

[OPGELOST] meerdere pdf's samenvoegen.....


aussie

Aanbevolen berichten

Heb het programma van Kape gedownload en volledig geïnstalleerd.

Het staat nu op bureaublad. Maar als ik een pdf-file wil openen met

deze tool, (via selectie) lukt dit niet.

PDFTools 1.3 werd geselecteerd als programma voor het openen,

maar niets van.... ik wil graag even met dit programma proberen, maar

wat kan hier fout gaan. Geen foutmelding, gewoon niet openen. Kan Adobe

hier voor iets tussen zitten, normaal kan je toch meerdere pdf readers

zitten hebben.

Wie weet hier raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Neen, dit werkt veel simpeler. Via "ADD" blader je naar bestaande PDF's op je harde schijf (zonder iets te openen). Dit PDF-bestand wordt toegevoegd in het bovenste vak. Dan klik je opnieuw op "ADD" en haal je een tweede PDF binnen ... en zo verder met alle PDF's die je wil samenvoegen. Dan geef je de nieuwe samengevoegde PDF een naam en via "JOIN" koppel je alles aan elkaar tot 1 nieuwe PDF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even overlopen, snelkopeling pdf tool staat op buroblad;

>rechtermuis knop klikken op icoon en dan heb je de gebruikelijke

mogelijkheden, voor ADD heb ik hier 2 mogelijkheden...

>>Add tot "PDFTools.rar" --> medling Cannot create PDFTools.rar (dus niet)

>>Add to achive --> nieuw vester met de normale mogelijkheden (zie bijlage)

maar wat hier moet gebeuren, zie ik niet....

Probeer je nog even, Kape. :bawling:

post-1879-1417703731,5815_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens zit er een kink in onze kabel :) Blijkbaar zijn we over twee verschillende programma's bezig. Kijk even in bijlage hoe het scherm van "mijn" PDF-tools er uit ziet. Dat stemt helemaal niet overeen met dat van jou. Heb je die PDF-tools via de link in mijn eerder bericht binnengehaald ?

post-2078-1417703731,6212_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel de downloadlink, als het logo zijn identiek aan het mijne. Alleen het werkscherm blijkt dus anders te zijn na opstart van het programma.

Een gokje dan maar : zou het misschien kunnen dat dit programma afhankelijk van de Windowsversie een andere look en werking heeft ? Heb jij misschien Vista aan boord ? Bij mij is dit XP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij bovendien opvalt is dat jij een bestand PDFtools.rar (een .rar-bestand, dus) hebt gedownload, terwijl ik via de verschillende mirrors op de site van PDFtools telkens alleen een executable (een.exe-bestand, dus) krijg aangeboden met de naam PDFtools-Setup1.3.exe. En het is bij het openen van dit .exe-bestand dat ik het programma krijg zoals op de afbeelding te zien was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.