Ga naar inhoud

kan geen mail verzenden via mijn kpnmail


daannijsse

Aanbevolen berichten

Ik kan sinds kort geen mail verzenden via mijn kpnmail. Ik gebruikte eert windows mail, maar plotseling kreeg ik de melding, dat dit niet meer werkte met deze versie vaN WINDOWS 7................. (?) IK HAD NIETS VERANDERD.

Ik heb windows live mail 2011 geinstalleerd. Zelfde probleem. Contact met kpn leverde op, dat het niet aan kpn lag. Alles werkte volgens hun. Ik betwijfel dit een beetje, want ook een 2e computer, die ik aangesloten heb hetzelfde probleem. Ik kan wel verzenden via hotmail of gmail.

Inmidddels wat opruimwerkzaamheden uitgevoerd, maar inmiddels ook al 2x een blauw scherm gehad........ of ik krijg de melding"" explorer werkt niet meer"" windows mail werkt niet meer"" of iets dergelijks.

Al met al loopt het niet zo als ik wil. Uiteraard wil ik dat de mailproblemen opgelost worden, maar een algehele controle van de computer, kan waarschijnlijk ook geen kwaad.

Is er mogelijk iemand in de buurt van Goes, de (Bevelanden) die wat hulp kan bieden. Dat hoeft niet gratis te zijn.

bedankt alvast

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Lukt het versturen van mail via KPN-webmail (klik er op) ?...:hmmmm:

een algehele controle van de computer, kan waarschijnlijk ook geen kwaad.

Daarvoor mag je het onderstaande uitvoeren :

1. Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.


2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.


3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je uitgebreide antwoord.

Ik kan wel via webmail verzenden. Vandaar dat KPN van mening was, dat het niet bij hun lag.

Maar ik het hijack geinstalleerd en proberen uit te voeren.

Ik ben gekomen tot "Do a systemscan and save a logfile", Toen ik dat aanklikte verdween plotseling alles............

Ik heb vervolgens weer op het icontje van hijack geklikt, maar kreeg toen de melding " kan geen toegang krijgen.... misschien heb je geen toegangsmachtiging""

wat nu? nog een keer proberen?

Daan

Lukt het versturen van mail via KPN-webmail (klik er op) ?...:hmmmm:

Daarvoor mag je het onderstaande uitvoeren :

1. Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.


2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.


3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je je systeem opnieuw opstarten en dan HijackThis uitvoeren via de map (als administrator) ipv via de snelkoppeling ?...

Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

post-20447-1417704731,8439_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, ik heb opnieuw opgestart.

ook op deze manier krijg ik dezelfde melding: "" kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor dit item""

Kan je je systeem opnieuw opstarten en dan HijackThis uitvoeren via de map (als administrator) ipv via de snelkoppeling ?...

[ATTACH=CONFIG]16013[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is er nog de mogelijkheid van HijackThis uit te voeren in de veilige modus, deze bereik je door tijdens het (her)opstarten op de F8-toets te tokkelen.

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, ook via de veilige modus kreeg ik dezelfde melding. Alsof het programma vanzelf van de computer is verdwenen. (alleen een snelkoppelng op het bureaublad over)

Ik probeerde overigens ook via die veilige odus op windows live mail te komen, maar toen kreeg ik de melding, dat het programman niet geinstalleerd was. Dus computer afgesloten en opnieuw op gestart. Afgezien van wat traag, lukt dat nog altijd goed. Ik kan ook gewoon op internet serven en ik kan ook nog steeds probleemloos op de server van mijn werk komen (Citrix) Dus voor de rest eigenlijk geen problemen, althans niet wat ik merk.

Wat nu? Nog een keer Hijack downloaden en dan meteen via de veilige modus proberen uit te voeren?

Overigens hartelijk dank, voor je steeds snelle reacties.

Dan is er nog de mogelijkheid van HijackThis uit te voeren in de veilige modus, deze bereik je door tijdens het (her)opstarten op de F8-toets te tokkelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik ben nu bezig op een andere computer. (waarmee ik op hetzelfde moment geen kpnmail kon verzenden) Ik heb op hijack "uitvoeren" geklikt, is dat ok? of moet ik "opslaan" selecteren, om hem op een usb te zetten)

Ik krijg nu namelijk een melding over "started in tempery folder..." Geen idee wat daarmee bedoeld wordt.Heb ik nou de bijlage bijgevoegd? (ik heb op afbeelding (printscreen in paint) invoeren geklikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.