Ga naar inhoud

kan geen mail verzenden via mijn kpnmail


daannijsse

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij de foutmelding meen ik te kunnen ontcijferen : Your IP is blacklisted...indien dit klopt lijkt het me aangewezen contact op te nemen met KPN.

Hallo Asus,

je hebt gelijk, dat staat er inderdaad. Ik ben naar de site toe gegaan, waar het bericht naar toe verwijst. Zie bijlage.

Ik ben er tot mijn schrik ook achter gekomen, dat mijn avast op mijn eigen computer (waar mijn vraag mee begon) niet meer werkt. Zie bijlage. Als ik "herstel" of "start programma" klik, gebeurt er niets.

Het probleem zit dus duidelijk hier op mijn computer. Hopelijk kun je aangeven wat ik nu moet doen. post-5321-1417704738,0783_thumb.jpg

post-5321-1417704738,0017_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus,

je hebt gelijk, dat staat er inderdaad. Ik ben naar de site toe gegaan, waar het bericht naar toe verwijst. Zie bijlage.

Ik ben er tot mijn schrik ook achter gekomen, dat mijn avast op mijn eigen computer (waar mijn vraag mee begon) niet meer werkt. Zie bijlage. Als ik "herstel" of "start programma" klik, gebeurt er niets.

Het probleem zit dus duidelijk hier op mijn computer. Hopelijk kun je aangeven wat ik nu moet doen. [ATTACH=CONFIG]16107[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16108[/ATTACH]

ps: ik heb op mijn computer ook 2 programma's geinstalleerd van Reviversoft. (Koopversies) (Dat stond destijds als reclame op jullie site van pc helpforum; dus ging ik er vanuit, dat dat goede programma's zijn.). De 2 programma's zijn: 1/ driver reviver en 2/ registery reviver. Beide programma's komen ook altijd in beeld als ik de computer opstart. Meestal geven ze aan, dat de computer prima in orde is. Soms wordt er geadviseerd om een scan te maken. Dat doe ik dan. Dan worden alle bestanden, die niet in orde zijn verwijderd en komt weer de melding, dat het systeem helemaal in orde is. Blijkbaar............................................ dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de afbeelding blijkt duidelijk dat je IP-adres "blacklisted" werd door KPN. Dat zou ook de reden kunnen zijn waarom de tweede PC het ook niet doet. De eerste noodzakelijke stap is dan om van KPN te weten te komen waarom je op de "zwarte lijst" bent terechtgekomen. Indien je daar een antwoord op hebt, kunnen we misschien volgende stappen zetten. Maar dit antwoord is echt essentieel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de afbeelding blijkt duidelijk dat je IP-adres "blacklisted" werd door KPN. Dat zou ook de reden kunnen zijn waarom de tweede PC het ook niet doet. De eerste noodzakelijke stap is dan om van KPN te weten te komen waarom je op de "zwarte lijst" bent terechtgekomen. Indien je daar een antwoord op hebt, kunnen we misschien volgende stappen zetten. Maar dit antwoord is echt essentieel !

Hallo Kape,

het is me duidelijk. Ik zal er bij KPN achteraan gaan. Zodra ik meer van hun info heb, zal ik het laten weten.

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape,

het is me duidelijk. Ik zal er bij KPN achteraan gaan. Zodra ik meer van hun info heb, zal ik het laten weten.

Daan

Hallo,

daar ben ik weer. Inmiddels contact gehad met abuse van KPN. Tijdens dit contact kon ik een paar dagen helemaal niet op internet Op een paar sites na dan) omdat ik door KPN in een zogenaamde beveiligde omgeving gezet ben. Na diverse pogingen kreeg ik het voor elkaar om mijn computer een logbestand van malware te laten maken. Dit heb ik doorgemaild naar abuse. Blijkbaar was dat voor hun reden om mij weer van de zwarte lijst te halen. Uit hun schrijven blijkt, dat ik buitenom mijn schuld daarop beland ben. Ik kan nu weer mailen met kpn, maar voor de rest blijf ik wel veel problemen houden met mijn computer. Avast werkt niet en krijg ik ook niet werkend. Hijack werkt niet (bij opstarten verdwijnt ie gewoon) Ik krijg diverse malen blauwe schermen (alos ik bijvoorbeeld hijack of malware nog eens probeer. Ik krijg steeds meldingen van malware rechtonder in beeld. Daar staat dan op: kwaadaardige website succesvol geblokkeerd. Daarnaast divers nummers en steeds wisselende poortnummers. Zoals: 89.46.251.135 poort 1124 uitgaande verbinding explorer.exe. of ik krijg meldignen van malware quarantaine. Kortom het is nog totaal niet in orde. Ik vraag me af wat ik moet doen. Ik heb nog een paar weken garantie op deze computer (tot 11 februari) Ik overweeg heel sterk om de computer (Medion) op te sturen. Of is het misschien mogelijk, dat er iemand van jullie eens meekijkt, via teamviewer of showmypc? Ik hoop zo spoedig mogelijk reactie te krijgen.

ps ik zag dat er ook een pchelpforum.nl bestaat. Staat dat helemaal los van jullie of werken jullie daarmee ook samen?

groeten

Daan

Mail abuse 25 en 26 januari 2012.docx

post-5321-1417704741,5553_thumb.jpg

protection-log-2012-01-25.txt

post-5321-1417704741,5951_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je problemen gaan nu alle richtingen uit : enerzijds zijn er aanduidingen van malware, anderzijds werkt het AV-programma niet, je krijgt BSOD's, downloads verdwijnen ... ??? Hulp-op-afstand doen we op PCH niet aan, dus dat is een optie die uitgesloten is. Maar op basis van je opsomming van problemen, lijkt het me zinvol om inderdaad beroep te doen op de garantie. Alle tijd die we nu nog zouden verliezen aan extra pogingen, is (vermoedelijk) verloren tijd. Terug naar Medion lijkt me de beste keuze.

P.S. : PC Help Forum.nl staat helemaal los van PC Helpforum.be - geen enkele link tussen beide computerfora ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je problemen gaan nu alle richtingen uit : enerzijds zijn er aanduidingen van malware, anderzijds werkt het AV-programma niet, je krijgt BSOD's, downloads verdwijnen ... ??? Hulp-op-afstand doen we op PCH niet aan, dus dat is een optie die uitgesloten is. Maar op basis van je opsomming van problemen, lijkt het me zinvol om inderdaad beroep te doen op de garantie. Alle tijd die we nu nog zouden verliezen aan extra pogingen, is (vermoedelijk) verloren tijd. Terug naar Medion lijkt me de beste keuze.

P.S. : PC Help Forum.nl staat helemaal los van PC Helpforum.be - geen enkele link tussen beide computerfora ;-)

Hallo Kape,

dank je wel voor je reactie. Je hebt hiermee mijn eigen idee bevestigd.

Hulp op afstand doen jullie NIET MEER dus. Dat hebben jullie wel degelijk WEL gedaan. via showmypc.

Ik kwam eigenlijk heel toevallig op de nl site van pchelpforum, omdat ik per ongeluk nl ipv be intoetste.

Ik ga medion raadplegen. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Voor alle hulp tot nu toe: HARTELIJK DANK!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.