Ga naar inhoud

kan geen mail verzenden via mijn kpnmail


daannijsse

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nog 1 vraagje. Kon het zo gauw niet vinden via "zoekopdracht" Al mijn foto's en documenten bewaar ik sowieso op een externe harde schijf. Die blijven dus altijd bewaard, wanneer mijn hele computer 'leeg gehaald" zou moeten worden. Maar hoe kan ik mijn mailberichten veilig stellen? Kan ik die ook ergens op een externe harde schijf zetten als back up? Vat wel, maar hoe gaat dat?

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo daannijsse,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daannijsse,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

update:

het heeft me nogal wat moeite gekost om één en ander samen met Medion uit te zoeken. Ik kreeg van medion het vezoek de computer eerst helemaal terug te zetten in de fabrieksinstellingen, alvorens ik hem naar hun op zou kunnen sturen. Ook dat lukte echter niet met de bijbehorende cd. Na weer telefonisch overleg werd me gevraagd om alles van de computer los te koppelen. Toen ik mijn externe harde schijf (die ik heel veel gebruik)los gekoppeld had, kon ik hem wel terugbrengen naar de fabrieksinstellingen. Het lijkt er dus veel op, dat de externe harde schijf de oorzaak was van vele (fout)meldingen. Ik kon ook direct avast weer activeren.

Ok mijn computer was een eind leeg; ik heb gelukkig alles van de externe schijf op een andere schijf kunnen zetten en ben wat dingen kwijt, maar de computer lijkt er weer zin in te hebben.

Ik wil een ieder heel erg bedanken voor alle reacties en hulp. Ik zal inderdaad het onderwerp hiermee afsluiten.

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.