Ga naar inhoud

kan geen mail verzenden via mijn kpnmail


daannijsse

Aanbevolen berichten

post-5321-1417704733,978_thumb.jpg

Hallo,

één en ander gedaan. "bekijk resultaten" kreeg ik niet te zien. Maar wel een melding dat er geen items gevonden waren. Zie bijlage

Geen enkel probleem ... is eerder een mededeling dan een foutmelding. Je mag gewoon doorgaan en ook de volgende stap met Malwarebytes zetten en dan beide logjes posten in een volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

volgens mij had ik het ook de eerste keer als admnistrator uitgevoerd, maar ik kan me vergist hebben. Ik heb het nu in de veilige modus gedaan. Hierbij de nieuwe log..............

Tenminste ik wilde de log invoegen, maar dat lukt niet. Heb ik geprobeerd om het opgelsagen bestand te openen krijg ik de volgende melding: zie bijlage.

Heb ik iets verkeerd gedaan? Moet ik het nog een keer proberen een scan te maken in de veilge modus?

De aangeduide items zijn nog niet verwijderd. Heb je dit als Win 7-gebruiker uitgevoerd als "administrator" ? Zo neen, doe dat dan even opnieuw en doe het meteen ook in "veilige modus". Zou een beter resultaat kunnen opleveren.

post-5321-1417704734,2782_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morgen Kape. Ik heb het nogmaals gedaan vanuit de veilige modus. Als ik op "safe log" geklikt hebt en dit vervolgens later weer wil openen, dan krijg ik dezefde melding. Ik heb het bestand daarom nog een keer aangeklikt en 'opslaan als....."geselecteerd. Dan wordt het als teksbestand opgeslagen.

Mailen en internet via de veilige modus, gaat niet. is dat normaal? Ik heb de computer moeten afsluiten en opnieuw op gestart.

Bij deze de (nu wel te openen en dus te lezen) nieuwe verse hijack-log (computer Susan)

[ATTACH]16077[/ATTACH]

Best wel even een nieuwe poging wagen ... want dit is wel een vreemde opmerking over het openen van het log :dong:

hijackthis log computer Susan 22-1-2012 11.13.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan in "veilige modus" kiezen voor "veilige modus met netwerkverbinding". Dan zou nog een internetverbinding moeten hebben.

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:

Klik hier

2. Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden, dit is normaal.

3. Dubbelklik op "Combofix.exe" om de tool te starten.

4. Klik niet in het scherm van Combofix als deze actief is, hierdoor kan de 'tool' vastlopen.

Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion", herstart dan de computer.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape,

Ik zou graag antivirus en antispyware willen uitschakelen, maar als ik op "klik hier" klik kom ik op een Engelstalige site "computer bleeping.com" waar ik geen chocola van kan maken. Ik weet dat ik avast antivirus gebruik, maar of ik ook nog een antispyprogramma heb, zou ik niet weten.

Maar kun je nog een andere manier uitleggen hoe ik die programma's uitschakel? En uiteraard net zo belangrijk, hoe ik deze vervolgens ook weer inschakel.

Je kan in "veilige modus" kiezen voor "veilige modus met netwerkverbinding". Dan zou nog een internetverbinding moeten hebben.

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:

Klik hier

2. Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden, dit is normaal.

3. Dubbelklik op "Combofix.exe" om de tool te starten.

4. Klik niet in het scherm van Combofix als deze actief is, hierdoor kan de 'tool' vastlopen.

Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion", herstart dan de computer.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.