Ga naar inhoud

kan geen mail verzenden via mijn kpnmail


daannijsse

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Kape,

ik geloof, dat ik het gevonden heb. Onderaan mijn balk zag ik een Avast icoon, als ik op de rechtemuisknop klik, krijg ik de volgende keus: zie bijlage. Als ik het goed heb, kan ik hem daarmee (tijdelijk) uitschakelen. Is dat wat je bedoelt?

Ik ben er niet zeker van of ik nog alle gegevens heb om het programma opnieuw te installeren, dus helemaal weghelen vind ik wat te risicovol.

Indien je Avast niet kan stoppen én je over alle gegevens beschikt om dit AV-programma opnieuw te downloaden en installeren, kan je best - tijdelijk - Avast volledig verwijderen. Dit kan met de speciale Removal Tool van Avast.

post-5321-1417704737,8758_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ziet er prima uit ... geen malwareproblemen aan boord. Nu zijn we al een tijdje aan de slag en is de hamvraag : hoe staat het momenteel met je eerder gemelde probleem ?

Hallo Kape,

zoals ik in bericht 14 aangaf, heb ik 2 computers hetzelfde probleem (geen mail kunnen verzenden met KPNmail)

in bericht 18 gaf je zelf aan: "Laat ons even - om niet tot misverstanden te komen - deze computer eerst aanpakken, tot we weten of malware in het spel is. Daarna gaan we dan aan de slag met jouw computer".

Het probleem (niet kunnen mailen via KPN-mail) bestaat helaas nog steeds

zie paintafbeeldingen

post-5321-1417704737,9326_thumb.jpg

post-5321-1417704737,9632_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.