Ga naar inhoud

Programma's verdwenen door Trojan Horse


Aanbevolen berichten

Wat aardig dat je voor mij gezocht hebt naar foto programma's. Ik maak nu nog even 2 weken dankbaar gebruik van de Arc Soft versie en als die dan helemaal stopt zal ik zeker The Gimp proberen: bedankt!

Eerder heb ik op jouw advies Free Studio gedownload. Daar heb ik iets vreemds mee.

Muziek branden is geen probleem op cd-rw met Free Studio en dit lukt eveneens met de Windows Media Player.

Maar ik ben al de hele avond aan het proberen om vakantiefilms te branden en dat lukt niet. Niet met Free Studio en niet met Windows (met deze laatste lukte het trouwens vroeger ook al niet, terwijl het toen wel met Nero wilde).

Ik had gelezen dat je bij Free Studio eerst "video to dvd converter" moet gebruiken en dan kun je gelijk door naar "dvd video burner". In eerste instantie lijkt alles goed te gaan tot de geconverteerde bestanden gebrand moeten gaan worden. Dan geeft hij aan: "fout bij branden van schijf".

Ik heb allerlei films geprobeerd, met TS, .avi, .wmv, .mp4, maar helaas komt er geen 1 op de schijf te staan en krijg ik telkens dezelfde foutmelding.

Ik heb ook verschillende schijven geprobeerd: DVD-R, DVD+RW, maar niks.

Heb je enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

aangepast door Tanja99
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als firewall heb ik de Windows versie die er standaard op zit.

Dag Tanja99,

Even terzijde i.v.m. bovenstaande quote.

Mag ik je toch aanraden om zelf een Firewall te installeren? Deze die standaard bij Windows zit is helaas lang niet goed genoeg om voor een degelijke beveiliging te zorgen.

Persoonlijk raad ik je 1 van deze 2 gratis firewalls aan:

Firewall ? Download Free Firewall Software From Comodo

http://www.online-armor.com/products...armor-free.php

Veel geluk verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn zeg dat jullie me allemaal zo helpen met deze tips!

Ik ga er zeker 1 downloaden; zijn ze allebei even goed, want mij maakt het niet uit welke ik neem?

En ik neem aan dat ik Windows daarna moet uitzetten? Is dat genoeg of moet je die dan op de 1 of andere manier verwijderen?

ps) Met de brander ben ik nog bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide firewalls zijn wel goed. Persoonlijk zou ik je Comodo aanraden.

Deze is in het begin wel wat opdringerig omdat je voor heel wat geïnstalleerde programma's telkens toestemming moet geven, maar wordt wereldwijd als een van de beste gratis firewalls bezien.

De firewall van Windows moet je dan inderdaad uitzetten. Anders zou je computer traag kunnen worden.

Volg de volgende stappen als je Windows Firewall wilt uitschakelen:

  1. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ firewall.cpl en klik op OK.
  2. Open het tabblad Algemeen en klik op Uit.
  3. Klik op OK.

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Sorry dat ik zolang niet heb gereageerd.

Ondertussen, met al jullie hulp, heb ik mijn computer weer aardig op orde.

Ik zal deze discussie sluiten en mocht ik nog vragen hebben zal ik een nieuwe openen.

Nogmaals: heel erg bedankt voor al jullie moeite en tijd en ik ben er erg blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.