Ga naar inhoud

agie

Aanbevolen berichten

Volgens mij, kan het liggen aan 6 dingen.

1. Begin bij de scherm en probeer deze aan te sluiten op een ander pc/tv/dia... zie of het daar ook voorkomt.

2. Jou VGA of DVI kabel die je gebruikt heeft zijn tijd gehad. Probeer een andere (geleende) kabel eens.

3. Jou grafische kaart eens eruit halen en goed ontstoffen (zovel de rest van jou pc) zie of dat helpt. ( het kan zijn dat jou grafische kaart kapot is)

4. Er is geknoeid geweest op de instellingen bij u beeldscherm ( op de scherm zelf) of aan de instellingen van jou grafische kaart ( ati catalyst of nVidia instellingen. Hangt van jou grafische kaart af)

5. Probeer een ander uitgang op jou grafische kaart.

6. Jou grafische driver is niet up to date (wat een mogelijkheid kan zijn. Maar daarmee niet te veel mee bezig zijn want het is dan ook weer het allerlaatste mogelijkheid wat heel onwaarschijnlijk is.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK had de VGA kabel al enkel keren aangedrukt ,maar nu deze even losgekoppeld en weer erop gezet.

Dit heeft tot nu toe goed resultaat ....in ieder geval is het gelukkig niet het scherm.

Mocht het probleem zich nu weer opspelen dan vervang ik de VGA-kabel [ weer wat geleerd, ik weet nu hoe zo'n kabel wordt genoemd].

Ik laat de discussie even open en bedank jullie in ieder geval voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.