Ga naar inhoud

Gratis defragmentatie software


james48

Aanbevolen berichten

Even vermelden dat indien het om een SSD schijf gaat je beter geen defragmentatie uitvoert.

Klopt hoewel de meeste defragmenteer programma's hiermee reeds rekening houden en zelfs een speciale trim functie hebben,zeker de eerste die ik opgaf.In windows 7 is het zelfs onmogelijk om een SSD te defragmenteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag james48,

Is je vraag voldoende beantwoordt, want je hebt geen enkel antwoord geplaatst?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie, de reden dat ik niet gereageerd heb is dat ik jullie eerdere berichten niet ontvangen heb, dit omdat ik geen Discussie toegang meer had in dit Forum, dat kwam omdat e-mailadres veranderd is. Alles is nu gelukkig weer in orde.

Het defragmenteren van een 2 terabyte harddisk duurt natuurlijk erg lang, ik heb ook Defraggler ter beschikking, maar ik denk dat Schijfdefragmentatie van Windows het snelste is.

Allen bedankt voor de reacties. :five:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.