Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik kan mijn camera aansluiten via usb maar als ik magix video de luxe open vind hij mijn camera , met mijn nieuwe camera onlangs gekocht gaat dat via play memories home met die oude camera kon ik de beelden overztetten met picture motion brouwers, maar die installatiecd vind ik nergens meer kan dat wel downloaden maar dan vraagt men naar sony picture utillitys, ik vind dat nergens op internet het zijn allemaal upgrades

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de camera aansluiten via USB, dan ga je naar je verkenner en open je de inhoud van je camera (wordt weergegeven als externe schijf).

Dan sleep je de video('s) naar een gewenste map.

Verwijder dan je camera.

Open erna magic video deluxe en kies voor bestand openen ( die functie zal wel beschikbaar zijn), kies dan je videobestand in de zojuist gekozen map.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

het lukt dus nie zoals jullie me hebbe voorgesteld

kunnen jullie me niet aan die software helpen sony pictures utillitys en picture motion browser

met deze programma's lukte me dat vroeger prima, ben spijtig genoeg die instalatiecd's kwijt gespeeld met een verhuis

mvg

tomtom700

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ben blijven zoeken en proberen, en het is me gelukt

heb pmb (picture motion brouwser ) kunnen installeren, nadat ik het programma sony play memories heb verwijderd, dat is de update van pmb dus daardoor kon ik het niet installeren, die play memories werkt natuurluurlijk prima met mijn nieuwe sony camera maar ondersteunt die oude camera niet

dus probleem opgelost

iedereen bedankt die me heeft willen helpen

mvg tomtom700

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.