Ga naar inhoud

Ik heb geen geluid meer op mijn laptop


DannyyL

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb sinds kort geen geluid meer op mijn laptop, ik denk dat ik per ongeluk iets verwijderd heb wat niet moest :thumpdown:

Er staat dat er geen audioapparaat is.

Ik heb een Fujitsu van het merk Siemens en ik heb geen cd meer of iets dergelijks.

Kan iemand mij helpen? :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ja dat klopt maar het stickertje is vervaagd en niet meer goed leesbaar. Enig idee waar ik het nog meer zou kunnen vinden?

Dag DannyyL,

We zijn je topic uit het oog verloren, sorry hiervoor.

Is het probleem ondertussen opgelost?

Anders.....heb je de factuur van aankoop nog?

Of kan je het serienummer van je laptop nog aflezen?

Misschien kunnen we je via speccy nog verder helpen:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.