Mako

Muziektopic

166 berichten in dit topic

Heel toevallig kennisgemaakt met de Japanse sensatie Babymetal. Als noch metal- noch JPop-liefhebber moet ik toch eerlijk toegeven dat ze een erg hoog en uniek entertainmentgehalte hebben... 

Hensyr vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Het lijkt me een klassiek voorbeeld van "love 'em or hate 'em", al zullen de video's inderdaad wel een grote rol spelen in hun succesformule. Wat betreft de muziek denk ik wel dat het qua inhoud wellicht interessanter zal klinken als je de taal kent, wij moeten vooral op de beat nagaan :xd:. Maar toch, blijkbaar scoren ze heel goed in de hitlijsten (ook in het westen) en breken ze overal records in zalen en vullen ze zelfs stadia. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ludovico Einaudi - Four Dimensions (Live)

Certe cose non possono essere descritti con parole, ma solo sentiva attraverso la musica.
    Semplicistico, ma virtuoso!

Some things cannot be described by words, but only felt through music.

Simplistuc, but brilliant!

Ik had deze zomer het privilege - want ja, dat is het wel - om deze man live te zien in Park Den Brandt te Antwerpen.

Reeds jaren een grote fan, maar het optreden overtrof echt alles. Elke noot, elke toon... zo bijzonder zuiver en geaccentueerd.

Zelf speel ik graag zijn nummers op de piano, maar wie zelf een instrument bespeelt, merkt al gauw dat bijvoorbeeld de beginnoten op geen enkele manier met eenzelfde gevoel kunnen worden geëvenaard. images?q=tbn:ANd9GcTSZ9vLVRoxZkxANeN07H4 

Passer vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen