Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ Sinbad,

Dat is gelukt,

:top:

maar er gebeurt niets als ik op fotos klik.

Heb je al voorbereidingen op de computer gedaan? Indien nog niet zie onderstaande [tot *********]

Wanneer op de iPad nog geen foto’s aanwezig zijn, ga eerst foto’s van de computer naar de iPad kopiëren.

Een map voor foto’s aanmaken op de computer >> afhankelijk van de locatie van de map Mijn afbeeldingen:

>> [Windows 7] C:\Users\gebruikersnaam\Mijnafbeeldingen [Pictures]\

>> [Windows XP] D:\gebruikersnaam\Documenten\Mijn afbeeldingen\Foto Albums

[*********]

Start iTunes >> klik bij Apparaat op naam_iPad >> klik op Foto’s. Tot hier hebt je gedaan

Probeer nu het volgende:

>> aanvinken bij Foto’s synchroniseren uit >> keuze rondje aanklikken bij Geselecteerde mappen >> vinkjes plaatsen bij de mappen >> rechts onder klik opsynchroniseren.

post-41531-1417705452,6875_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb fotos in mijnafbeeldingen staan, maar als ik op fotos klik in"ipad" dan heb ik geen opties. Totaal niks.

Wat bedoel je met dan heb ik geen opties?

Na het klikken op Synchroniseren dan zie je in iTunes [boven in de balk] op de computer dat er gesynchroniseerd wordt.

Heb geduld het kan even duren, afhankelijk van hoeveel foto's je hebt naar de iPad verplaatst.

Op de iPad klik je op

post-41531-1417705452,7256_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Dank voor uw hulp. Ik heb de boeken op mijn pc en ereader kunnen downloaden (lezen) maar op de pc vroeg itunes om een versie 11.1 te downloaden. Ik had dat al eerder gedaan op de ipad, maar de installatie op de pc nu heeft me niks geholpen. Nu kan ik niet meer syncroniseren tussen die twee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sinbad,

Ik heb de boeken op mijn pc en ereader kunnen downloaden (lezen) maar op de pc vroeg itunes om een versie 11.1 te downloaden.

iTunes (voor computer) versie 11.1 is inderdaad de laatste versie.

Welke ereader (voor de computer) heb je gedownload?

Ik had dat al eerder gedaan op de ipad, maar de installatie op de pc nu heeft me niks geholpen. Nu kan ik niet meer syncroniseren tussen die twee...

iTunes kunt je niet op de iPad installeren.

Wat kun je niet meer synchroniseren?

Wil je een eBook van de computer op de iPad plaatsen?

BlueFire Reader is een app om eBooks te lezen op de iPad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.