Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dit probleem staat volgens mij los van mijn acsm-probleempje.

Als ik ipad en pc aansluit om te synchroniseren krijg ik volgend bericht:

"de ipad kan niet worden gebruikt omdat hiervoor itunes versie 11.1of hoger is vereist.

ga naar Apple - iTunes - Alles wat je nodig hebt om jezelf te amuseren. om de nieuwste versie van itunes te downloaden"

ik heb dat gedaan op de pc en op de ipad had ik al eerder een update uitgevoerd.

Toch werkt het niet. Kan iemand me helpen hierbij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de link nog eens doorgenomen maar ik ben er niet wijzer uit geworden.

Epub books kan ik in de bluefire reader downloaden (zoals naar de gewone bib op de ipad) maar niet de pdf ebooks (die ik via de "adobe digital editions" nu wel op de ereader kan lezen!)

Sorry hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sinbad,

Epub books kan ik in de bluefire reader downloaden (zoals naar de gewone bib op de ipad) maar niet de pdf ebooks (die ik via de "adobe digital editions" nu wel op de ereader kan lezen!)

Ik weet niet wat je daarmee bedoeld.

Het staat gewoon duidelijk in die link beschreven.

Ik kan jou niet verder helpen en wens je succes.

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, hoor, maar ik ben er nog eens terug. Ik heb je volledige "link" nog eens gelezen en zelfs afgedrukt om zeker te zijn dat ik alles goed deed, maar mijn probleem blijft waar je zegt hoe in itunes, via de apps naar bluefire reader te gaan en dan ebooks toe te voegen. Dat lukt me perfect zolang het geen adobe ebooks zijn! (Ik zie ook de app van waaruit ik de ebooks gedownload heb, en ik zie de ebooks, maar ik krijg ze niet naar de bluefire....

Ter verduidelijking: die bepaalde ebooks staan wel in mijn ADE. Wat doe ik nu nog fout of welke stap heb ik overgeslagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me vandaag gelukt! Maar wel van op een andre pc. Heel erg bedankt voor je hulp!
Ik heb het opgelost gekregen via een andere pc maar hoe krijg ik nu die ebooks in de bluefirereader?

Lig het niet aan uw pc dat het niet lukte?

Sorry, hoor, maar ik ben er nog eens terug. Ik heb je volledige "link" nog eens gelezen en zelfs afgedrukt om zeker te zijn dat ik alles goed deed, maar mijn probleem blijft waar je zegt hoe in itunes, via de apps naar bluefire reader te gaan en dan ebooks toe te voegen. Dat lukt me perfect zolang het geen adobe ebooks zijn! (Ik zie ook de app van waaruit ik de ebooks gedownload heb, en ik zie de ebooks, maar ik krijg ze niet naar de bluefire....

Ter verduidelijking: die bepaalde ebooks staan wel in mijn ADE. Wat doe ik nu nog fout of welke stap heb ik overgeslagen?

Ik kan niet zien waar het fout ging.

Start ADE op.

Ga naar Bestand en klik vervolgens op Toevoegen aan bibliotheek.

post-41531-1417705567,6755_thumb.jpg

Voeg het pdf bestand toe.

post-41531-1417705567,6896_thumb.jpg

Start iTunes op.

Sluit de iPad aan de computer.

Zet de iPad aan.

Klik onder Apparaten op naam_iPad.

Klik op Apps (onder het Apple plaatje)

Scroll naar Bestandsdeling.

Klik op Bluefire Reader en vervolgens klik op Toevoegen.

post-41531-1417705567,7384_thumb.jpg

post-41531-1417705567,7684_thumb.jpg

Klik nu op Synchroniseer.

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sinbad,

Klik u ook op Voeg toe (Toevoegen) en vervolgens op Synchroniseer ?

post-41531-1417705571,1602_thumb.png

Update

Om het boek te openen en te lezen op de iPad:

Tap de de BlueFire app op de iPad.

2e Update:

Geen probleem om pdfs op te slaan in ADE, maar bij het "toevoegen" van ebooks naar de bluefire reader, loopt het steeds mis. Dan wordt er een venster van de pc geopend...

"Dan wordt er een venster van de pc geopend... " JA . . . . dat is toch logisch . . . . , dat venster is de Verkenner.

U zou dan naar de locatie het .pdf boek gaan (waar u het boek heeft opgeslagen) en het boek toevoegen!.

aangepast door iEscape
update
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.