Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hello

er wordt tegenwoordig veel gevraagd om cookies toe te laten wat ook het geval is bij jullie.

om dat te doen, in ie10, ga ik naar "extra" "internetopties" en "beveiliging", maar heb ik geen idee welke instelling te gebruiken.

iemand wel?

groeten

grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

clarckie

inderdaad op jullie website is dit geen probleem maar ik heb op websites "tegengekomen" waar enkel staat "je moet cookies toelaten" en ik weet waar dat moet gebeuren, maar welke instelling moet ik dan gebruiken

ik bedoel welke instelling is veilig

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ grijzegeus,

Schuif daarna onder Instellingen de schuifregelaar naar boven om alle cookies te blokkeren of naar beneden om alle cookies toe te staan.

Klik daarna op OK.

Opmerking: Het blokkeren van alle cookies kan ertoe leiden dat u veel websites niet kunt openen. De twee volgende privacyniveaus voor Internet Explorer, Hoog en Normaal (hoog), zijn mogelijk meer geschikt. Bovendien is het mogelijk een cookie voor een bepaalde site te blokkeren door op het tabblad Privacy te klikken op Sites. Raadpleeg de Help van Internet Explorer voor meer informatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.