Ga naar inhoud

usb driver gezocht hp pavillion desktop


tinka001

Aanbevolen berichten

Beste, de usb poorten herkenen meeste toestellen niet die ik wil aansluiten zoals bv. extra usb poorten, webcam en andere toestellen aanvaardt deze wel. er is mij in de winkel vertelt dat ik eventueel een update moet doen en/of usb driver herinstalleren?

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, het probleem is dat de pc niet reageert als ik iets aansluit op de usb poorten op de pc zelf:hmmmm:

Voor bovenstaande mag je onderstaande uitvoeren. :D

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

Lukt het met deze info ?...

Vindt je via de tip van Asus het modelnummer wel terug?

Of ben je nog in het bezit van de factuur of aankoopbewijs waar je alle gegevens op terug vindt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een desktop waarop met Windows Vista wordt gewerkt zijn er normaliter geen drivers voor de USB-poorten te downloaden bij de fabrikant, tenzij het om een recente PC gaat (met USB 3 poorten, te herkennen aan de blauwe kleur...zie afbeelding) die werd gedowngraded naar Windows Vista.

post-20447-1417705425,4322_thumb.jpg

Vindt je

Drink je thee of drinkt je thee ?... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.