Ga naar inhoud

Problemen met internetverbinding


dizze

Aanbevolen berichten

  • Reacties 177
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gisteren geen problemen gehad, deze voormiddag ook nog ok, maar dan was het gedaan met de pret !

En weer, nadat ik ongeveer 15 min geprobeerd had om online te gaan, kon ik weer niet afsluiten.

Ik dacht nu echt dat die accu de oorzaak was. Pffff..... weer naar af !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar netwerkcentrum

Klik op draadloze netwerk beheren

Zie je meerdere draadloos punten dan op de andere dubbelklikken en uitvinken: automatisch verbinding maken zodra dit netwerk binnen bereik is.

Nota: vreemde draadloos punt niet verwijderen tenzij het om een oude router gaat of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde al meegemaakt op 2 laptops, uiteindelijk antivirus eraf gegooid en een ander erop gezet en het was in orde,

klinkt stom miss maar het was op beide laptops hetzelfde probleem als u, mij heeft het geholpen, hopelijk u ook.

De 1ste is maanden geleden en het ander was in begin van de week, beide zijn nog steeds in orde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, stegisoft, ik zal het eens proberen

berry, toen ik de eerste x problemen kreeg gebruikte ik Avast, en nu sinds een paar maanden McAffee. Ik heb ook al eens getest met zowel virusscanner als firewall uit te schakelen, zonder verbetering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik heb ze uitgevinkt, bij alle twee. Ik weet niet waarom er 2 staan, ik heb deze al eens verwijdert, maar na opstart staan die er terug in.

Wat die virusscanner betreft, ik gebruik die McAffee reeds jaren op mijn desktop zonder problemen, en sinds een tijdje ook op mijn laptop.

Maar zoals ik al zei, gebruikte ik daarvoor Avast op laptop, en dan had ik dat probleem ook al?

Ik wil het altijd nog wel eens proberen zonder die McAffee, maar wat gebruik ik dan in de plaats als virusscanner/firewall?post-12324-1417705499,6333_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.