Ga naar inhoud

Hoe maak je zo'n pdf ? (adobe x pro)


Passer

Aanbevolen berichten

Kan iemand me de weg wijzen om dergelijke pdf te maken in adobe x Pro ?

dus twee bladzijden die naast mekaar opscherm komen. (is dit wat men er een portfolio noemt?)

post-42549-1417705440,8144_thumb.jpg

aangepast door Passer
plaatje vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Carfran voor je antwoord - alleen: 'k vind niet wat ik zoek.

Eerst en vooral: ik sprak van een portfolio - maar ik wist niet of het dàt was wat ik moest maken, en nu probeerde ik enkele van die opties uit en het is dus niet dàt wat ik wil.

In mijn plaatje merk je dat de twee bladzijden nààst mekaar en tegelijk op het scherm getoond worden - en het is zo iets dat ik zou willen bereiken.

Mogelijk staat het in die tutorial in - alleen: 'k vind mijn weg niet omdat ik te weinig van die termen versta. Moest jij het weten: plaats je eens wat wegwijzertjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

dank je voor het meedenken, 'k las je linken nog niet (ga het dadelijk doen), maar 'k vond het ondertussen zelf door op het origineel dokument te gaan spieken.

wie later met hetzelfde probleem zit:

re klikken op een pagina en gaan naar Documenteigenschappen

daar bij Pagina-indeling kiezen voor Twee pagina’s doorlopend

Let op: als je voor OK kiest, blijven je pagina’s in beeld gewoon onder mekaar staan - er schijnt dus niets te gebeuren.

Ga je het echter opslaan, dan komt je pdf - als je hem heropent - in beeld met de twee pagina’s naast elkaar.

ps: 'k laat het topic nog even open voor het geval iemand er nog iets aan wil breien ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De term booklet ken ik, maar k weet (nog) niet wat het inhoudt.

En ik kwam de term ook niet tegen toen ik zo'n pdf maakte. Nu, 'k verdiep me er bij gelegenheid nog wel eens verder in.

dank voor die andere link alleen werk ik voor een archief en daar hebben ze die mogelijkheid (nog) niet nodig...

dank voor het meedenken Clarkie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.