Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sorry , maar dit gaat mijn petje ( kleintje ) te boven .

Wat bedoel je met MOV -bestanden ?

Ik heb filmpjes in mijn video map staan .

De meeste laten zien door een plaatje welk filmpje het is .

Maar een aantal ( de helft ) krijg ik alleen een vierkant te zien met het Quick logo er in .

Ik doe er een bijlage bij , om te laten zien wat ik bedoel .[ATTACH=CONFIG]26239[/ATTACH]

In die bijlage, dat zijn MOV- bestanden (Quick-Time filmpjes)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan de filmpjes met alle aangeboden mogelijkheden afspelen .

Dus : Media Player Classic

Quick Time Player

Windows Live Movie Maker

Windows Media Player

Dus dat zit allemaal wel goed , allen het plaatje in de map video,s ontbreekt bij een aantal filmpjes

- - - Updated - - -

Misschien helpt het om even te vertellen , ( ontdek ik nu pas ) dat de filmpjes / video,s in Picasa wel met plaatje aangegeven

staan .

Heb je hier wat aan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie , maar echt Clarkie ik ben maar een eenvoudige jongen op leeftijd , en mijn engels is niet zo dat ik zeg ok dat regel ik wel even .

Ik denk dat ik deze discussie afsluit , want ik dacht dat dit iets van 2 x klikken was en klaar is kees .

Dat blijkt dus niet zo te zijn , en het zal wel aan mij liggen , dat ik het niet duidelijk kan uitleggen .

Maar goed , ik heb tenslotte tekstjes bij de mapjes staan en dan red ik me daar wel mee

Mocht je nog eens iets tegenkomen , dan houd ik me uiteraard aanbevolen , maar dat zal wel te veel gevraagd zijn .

Want ik ben natuurlijk niet de enige die van jullie diensten gebruik maakt .

Je mag van mij , na dit gelezen te hebben deze reactie verwijderen .

Nogmaals bedankt , en vast wel weer tot een volgende keer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.