Ga naar inhoud

Media PLayer & Firefox-problemen


Donn

Aanbevolen berichten

zoek.exe , heeft dus niet geholpen.

profiel fout Chrome is er nu wel uit met ; 1. Quit Google Chrome.

2. Open Computer.

3. Turn on Show Hidden Files and Foldesr in Folder Options in Windows Explorer.

4. Navigate to: C:\Documents and Settings\{username}\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\

5. Delete the file named “Web Data”

6. Start Google Chrome and the error should be gone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

IK moest even een break nemen. deze notebook koste me erg veel tijd en geduld. en ik zag niet veel verbeteringen ondanks jouw goede adviezen.

ik kon het niet laten. ik heb 'm maar opnieuw gereset.

alle belangrijke bestanden, heb ik op de D schijff bewaard. en die bleven onaangetast( of toch besmet).

De C schijf dus helemaal opgeschoond. weg Google ( die fout kwam dus toch weer terug ). weg firefox ect.

VGA van ASUS opnieuw geïnstalleerd, K lite full en Avg, na de pc reset. "Quick tune" ( is deze betrouwbaar ??) gedraaid. 250 register errors en ongewenste bestanden 2500.

even geprobeerd filmpje te bekijken , waar het allemaal om begon. Opmerkelijk genoeg, draaide die film ( 1,9 GB ) bijna foutloos. Geen groene blokken meer.Op Super performance mode gezet.

Zo nu en dan bleef even het scherm hangen. maar dit was niet storend genoeg vond. Chrome weer opgestart en draait tot op heden prima.

Echter nadat ik 'm pauze gezet had en weer op play had gedrukt, bleek deze pc de film qua beeld niet meer vooruit te krijgen geluid wel.

Met andere film ( 1,9 gb en 2,2 gb ) weer zelfde problemen haperen van beeld terwijl geluid goed loopt.( 0, 7 GB en 0,8 GB gaan goed met beeld als geluid ).

dus vraag ik me toch echt af of dit apparaat wel zware bestanden kan afspelen en is hier toch nog iets aan te doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak nu eens een nieuw logje met Speccy.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

link:

http://speccy.piriform.com/results/l2wXPZOtQx2WMdoEx7YFmMb

nog een melding.

als ik nu bv. naar online radio luister en ik start een nieuwe activiteit bv. open een nieuw ( internet ) tabblad, dan hoor ik tijdens dat proces om te openen, veel gekraak. Daarna is de storing weg op online radio .Ook het alleen afspelen op youtube , kan veel haperingen in beeld en geluid ( gekraak en wegvallen van geluid ) geven.

aangepast door Donn
Link naar reactie
Delen op andere sites

alles uitgepakt en uitlaten voeren.

bij opstarten van notebook vraagt deze "c:\windows\system32 " "uitvoeren " 2x .

ik open youtube wederom rest geen activiteit op notebook.

documentaire geluid en beeld lopen niet synchroon. Beeld hapert duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu laatste update; de film van 1,9 gb gestart.

draait nu goed tot dat deze op pauze gezet is. en daarna weer verder op play gezet wordt. na verloop van tijd hersteld het beeld zich stap voor stap.

youtube beeld blijft haperen.loopt achter op geluid, internet wordt door anderen ook gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik ben bang dat hier niet veel betere prestaties mee te halen zijn, als het het rapport lees. of is er iemand die toch via andere wegen een film en youtube goed kan leten draaien ??

ik hoor het graag.

[h=2]Testrapporten voor de Asus Eee PC 1201HA[/h]60%Asus Eee PC 1201HA

Bron: Kieskeurig lang_s_6.gif

Heb deze laptop met Atom processor gekocht als 2e laptop met Win7 Home Premium erop. Gelukkig is er geen virusscanner af fabriek geinstalleerd want de Atom heeft het al (te) druk met Windows 7 zelf.

De pc hikt vaak richting 100% cpu time.

Het afspelen van youtube (flash) op 480p gaat maar net goed, maar veel ruimte houd je niet over.

Leuke laptop, lekker licht, super lang op een akku (ca 6 tot 7 uur), dat maakt veel goed. Ik ga komende tijd onderzoeken of ik windows 7 niet meer getweakt kan krijgen waardoor ik reserve CPU tijd overhoud. Windows 7 is te log voor deze hardware, met XP zou hij beter draaien, maar daar is het probleem mee hoe lang dat er nog updates voor komen vanuit microsoft.

Enkel testrapport, online beschikbaar, zeer kort, Datum: 10/20/10

Beoordeling: Totale waarden: 60% prestatie: 40% beeldscherm: 70%

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben bang dat hier niet veel betere prestaties mee te halen zijn, als het het rapport lees. of is er iemand die toch via andere wegen een film en youtube goed kan leten draaien ??
Dat is inderdaad een flinke tegenvaller als je deze review leest :dong:
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.