Ga naar inhoud

Malware bytes


Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik vraag me af , hoe het komt dat ik nog steeds een veel te lage snelheid heb.

Het maakt weinig of niets uit , of ik het s,morgens , s,middags of s,avonds test .

Verder heb ik nog wel het probleem # 1 , dus ik heb mijn malware bytes nog niet terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we Malwarebytes eens weghalen via zoek.exe.

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
 C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware;fs
 C:\ProgramData\Malwarebytes;fs
 C:\Users\Bernardus\AppData\Roaming\Malwarebytes;fs
 autoclean;

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 22-06-2014

Tool run by Bernardus on vr 27-06-2014 at 10:55:43,69.

Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601 Service Pack 1 x64

Running in: Normal Mode Internet Access Detected

Launched: C:\Users\Bernardus\Contacts\Downloads\zoek.exe [scan all users] [script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2014-06-25-175956.log 26272 bytes

C:\zoek-results2014-06-25-200832.log 21346 bytes

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

==== Deleting CLSID Registry Values ======================

==== Deleting Services ======================

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware deleted

C:\ProgramData\Malwarebytes deleted

C:\Users\Bernardus\AppData\Roaming\Malwarebytes deleted

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]

"smartwebprinting@hp.com"="C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\MozillaAddOn3" [20-04-2013 21:04]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Mozilla\Firefox\Extensions]

"smartwebprinting@hp.com"="C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\MozillaAddOn3" [20-04-2013 21:04]

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\BERNAR~1\AppData\Roaming\TomTom\HOME\Profiles\f7e2f2p1.default

- Map status indicator - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\xul\extensions\MapShare-status@tomtom.com

- TomTom HOME default theme - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\xul\extensions\baseTheme@tomtom.com

- Emulator - %ProfilePath%\extensions\Navcore.8.010.9369@tomtom.com

==== Firefox Plugins ======================

==== Chrome Look ======================

==== Set IE to Default ======================

Old Values:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

"Start Page"="Startpagina.nl | Jouw startpagina voor weer, verkeer en meer"

"Start Page Restore"="Startpagina.nl | Jouw startpagina voor weer, verkeer en meer"

New Values:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

"Start Page"="Startpagina.nl | Jouw startpagina voor weer, verkeer en meer"

"Start Page Restore"="Startpagina.nl | Jouw startpagina voor weer, verkeer en meer"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes

"DefaultScope"="{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}"

{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="{searchTerms} - Bing"

{29CE1D19-D0AD-4222-BB5F-C959DC218F03} AOL Zoeken Url="{searchTerms} - AOL Search resultaten"

{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} Google Url="{searchTerms} - Google Search}"

{B9974B77-9BF3-4F23-94E3-3B06DD690376} Kelkoo Url="http://nl.kelkoopartners.net/ctl/do/search?siteSearchQuery={searchTerms}&fromform=true&x=true&y=true&partner=hp&partnerId=96913935"

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Storage Folders\Ge´mporteer 7a0\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary I 77d\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Storage Folders\Ge´mporteer 7a0\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary I 77d\Low\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Storage Folders\Ge´mporteer 7a0\AppData\Local\Temp\Low\Temporary I 654\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Storage Folders\Ge´mporteer 7a0\AppData\Local\Temp\Temporary I c4b\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Storage Folders\Geïmporteer 7a0\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary I 77d\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Storage Folders\Geïmporteer 7a0\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary I 77d\Low\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Storage Folders\Geïmporteer 7a0\AppData\Local\Temp\Low\Temporary I 654\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Storage Folders\Geïmporteer 7a0\AppData\Local\Temp\Temporary I c4b\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Storage Folders\Ge?mporteer 7a0\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary I 77d\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Storage Folders\Ge?mporteer 7a0\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary I 77d\Low\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Storage Folders\Ge?mporteer 7a0\AppData\Local\Temp\Low\Temporary I 654\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Storage Folders\Ge?mporteer 7a0\AppData\Local\Temp\Temporary I c4b\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Default\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\Windows\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Cache found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

Java Cache cleared successfully

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=64 folders=23 4719826 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Bernardus\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully

C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully

C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Temp emptied successfully

C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully

C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully

C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied

C:\Users\BERNAR~1\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on vr 27-06-2014 at 11:16:48,58 ======================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zou verwijderd moeten zijn. Om alle restjes zeker op te ruimen, mag je het volgende eerst doen:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

En daarna mag je dan een actuele versie van Malwarebytes downloaden en updaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-13661-1417705819,52_thumb.jpgBij # 15 staat downloaden van Ccleaner .

Deze had ik al .

Maar uit de handleiding blijkt dat het bij mij anders gaat . Heb ik misschien een verouderde uitgave ?

Verder had ik eerder al een bijlage van ziggo speedtest willen doen , maar was dit vergeten .

Dus alsnog .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik misschien een verouderde uitgave ?

Jazeker en dat zie je ook duidelijk in de schermafbeelding die je in bericht #16 hebt gepost ... rechts onderaan staat: Nieuwe versie beschikbaar !

Wanneer je op die melding klikt kan je de meest recente versie downloaden ... wees tijdens de installatie alert voor mogelijk ongewenste extra's zoals bijvoorbeeld Google Chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-13661-1417705819,7155_thumb.jpgIk heb nu de nieuwste Ccleaner , en heb nu precies gedaan wat in # 15 gevraagd werd .

Daarna heb ik op mijn bureauscherm malwarebytes aangeklikt , maar kreeg weer het bekende scherm ( bijlage )

Daarna ben ik naar configuratiescherm gegaan > programma en onderdelen , en daat staat malware bytes nog steeds .

Vervolgens weer geprobeerd te verwijderen , maar ook hier kreeg ik het bekende schermpje ( bijlage)

Is het misschien bij # 13 verkeerd gegaan ?

post-13661-1417705819,6799_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.