Ga naar inhoud

Malware bytes


Aanbevolen berichten

post-13661-1417705823,248_thumb.jpgIk ben zo driest geweest , en heb nu inmiddels 3 dingen verwijdert , maar ik durf eigenlijk niet meer verder te gaan

N.l. : Win 64

HELPDIR

Win 32

Als ik weer ga zoeken , dan kan ik er weer 1 verwijderen

Tussendoor probeer ik iedere keer in configuratie scherm > progr. en onderdelen om het te verwijderen .

Maar dan komt dat ,, vervelende,, scherm weer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

post-13661-1417705823,2924_thumb.jpgNadat ik de 3 items had verwijdert , was ook mijn Microsoft Essentials beveiliging verdwenen .

Dus dacht ik , ik heb toch een back up gemaakt , dus heb ik dat teruggezet .

maar geen Microsoft beveiliging weer terug ,

En weer een nieuw scherm .( bijlage )

Het lijkt mij beter , dat ik maar even wacht , voor dat er nog meer mis gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik net zo lang blijven zoeken in regedit , tot er in de rechter kolom geen malwarebytes meer staat ? ( hoe vaak kan dat zijn ? )

Ik heb er nu al een aantal verwijdert , maar ik kan nog steeds niet malwarebytes in configuratie scherm > onderdelen verwijderen .

Ook heb ik al opnieuw opgestart , maar helpt oo niet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou om het gemakkelijk te houden met Zoek een registerexport kunnen doen. Daarna kan met dezelfde tool alles in 1 klap verwijdert worden.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Start 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe nogmaals met het onderstaande script.


  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
     
    Malwarebytes;a
    Malwarebytes;z
    


  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik deze al gedaan in #13 , met Kape .

Of is dit een andere ?

- - - Updated - - -

Moet ik net zolang doorgaan tot er in de rechter kolom geen malwarebytes meer te zien is ?

Is malwarebytes dan in configuratiescherm > program en onderdelen verwijderd , of moet ik dat zelf doen

Moet ik iedere keer proberen of ik malware bytes opnieuw kan installeren ?

Moet ik iedere keer opnieuw opstarten ?

En aan het einde , moet ik dan de back up weer terug plaatsen ?

Nu zag ik in : computer >Program Files ( x86 ) staan

als ik die aanklik staat daar malware bytes .

Ik vraag naar ik verstand heb hoor , maar kan ik daar niet op klikken en verwijderen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.