Ga naar inhoud

taal


claesblog

Aanbevolen berichten

Hey ik heb windows 8.1 maar ik hat de engelse versie en daar heb ik mijn toetsenbord belgish gezet een een taalpakket gedownload dat is al vlaams geworden maar bij het aanmeldtscherm is het wel nog engels kan iemand me helpen om het aanmeldtscherm nederlands te krijgen alsjeblieft mijn systeem is windows 8.1 enterprise

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe kan je Windows naar het Nederlands zetten door deze handleiding te volgen.

Maar blijkbaar heb je dat al uitgevoerd of begrijp ik het verkeerd?

En over welk aanmeldscherm gaat het?

Je maakt gebruik van Windows 8.1 Enterprise, is dat wel een legale versie?

Aan een illegale versie zijn er vaak al aanpassingen gebeurd die er voor zorgen dat soms iets anders werkt als standaard gedacht.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kun je dit aanmeldscherm niet wijzigen naar het Nederlands. Het taalpakket dient namelijk per gebruiker ingesteld te worden. Je dient dus eerst aan te melden vooraleer hij het taalpakket kan kiezen. Het aanmeldscherm blijft dus in de standaardversie van het OS (in jou geval het Engels).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de info die ik kan terugvinden blijkt dit correct te zijn edc: de Nederlandse taal is pas zichtbaar na het aanmelden.

@claesblog:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.