Ga naar inhoud

Win 8 - Foto's onzichtbaar geworden


bache

Aanbevolen berichten

Dus samengevat..... je foto's zijn niet verwijderd, ze staan enkel niet in een bepaald album maar welk bedoel je?

Onderstaande is voor mij helaas chinees op het moment en dat zal wel komen omdat ik niet met die software werk.

ik moet alles openen en dat is lastig. Ik zie een blauw vierkantje met een diafragmaringtekening en daaronder 'DSC + een getal'

Kan je Speccy eens uitvoeren zoals in bericht 9 gevraagd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij ziet het er uit alsof de file associatie opnieuw moet worden ingesteld: rechtsklik in de verkenner en kies: "openen met", klik vervolgens op de lijn "andere programma's" en zoek daar het programma (xxxxxxx.exe) op waarmee de file geopend moet worden.

Is dit de oplossing??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Extensies: de 3 of 4 letters die achter het punt van de naam van het bestand staan

voorbeeld: plaatjes zijn normaal jpg's en een plaatje heeft dan de naam: landschap.jpg > hier is jpg de 'extensie'

Bij word documenten is het vb verslag.doc of verslag.docx > doc en docx zijn dan de extensie.

Mogelijk moet je in verkenner een vinkje weghalen om deze extensies in beeld te krijgen - dat doe je hier:

post-42549-1417706035,7354_thumb.jpg

En vergeet niet te doen wat Clarkie je vroeg in diens laatste post?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.