Ga naar inhoud

Skype + internet


ward01

Aanbevolen berichten

- het gebruik van je RAM-geheugen kan je monitoren als je CTRL + ALT + DEL induwt en dan kiest voor "Taakbeheer starten".

 

- Adobe Flash Player zit reeds ingebouwd in Chrome en in dat geval volstaat de systeemplug-in.

 

- wat het openen van FB-pagina's betreft, wat versta je onder "beduidend trager" ?

 

- wanneer je via Windows Update naar updates laat zoeken, worden er dan nog optionele updates aangeboden ? ... zo ja: welke ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

- als ik dat doe staat Facebook niet bij de processen, nochtans staat de website open in een venster

 

- hoe kon ik dan alleen die plug-in installeren, want die vraag heb ik nooit alleen gekregen?

 

- beduidend, dan hangt die zich precies 20 seconden op en moet ik wachten en zeker nergens aankomen of ik kan opnieuw opstarten, terwijl bij andere internetpagina's zoals google of krantenkoppen gaat ie meteen naar die pagina

 

- geen updates, enkel vier optionele (zie foto)

post-6890-0-69266700-1419806135_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Facebook zelf ga je niet terugvinden in taakbeheer, je gaat er wel je browser terugvinden (Internet Explorer, Firefox, Chrome, ...) .

 

- kan je het scherm posten dat je te zien krijgt wanneer je de website van Adobe Flash Player bezoekt via de link uit bericht #86 ?

 

- mochten de FB-pagina's momenteel nog traag laden: openen de FB-pagina's sneller wanneer je surft in de incognitomodus ?

 

- wat betreft de 4 optionele updates:

 

    * de eerste is een update voor je geluid ... als je geluid het momenteel goed doet hoef je die niet te installeren.

 

    * de tweede is een update voor Windows Vista, alle info hier.

 

    * de derde is een update voor je LAN-verbinding, je bekabelde internetverbinding ... als die stabiel werkt hoef je die niet te installeren.

 

    * de vierde omvat het Windows Live Essentials 2011 pakket ... wanneer je die niet gaat gebruiken hoef je die niet te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De processen van Chrome nemen idd het meeste werkgeheugen in als ik kijk via taakbeheer.

 

Die update voor de internetverbinding ga ik direct installeren, want die durft soms nogal eens 5 seconden uit te vallen en daarna verbindt ie vanzelf weer. Kan je dat trouwens ook ergens checken, want dat is idd ook nog wel een 'zwak' puntje? Een goede blijvende verbinding is welkom. Kan nogal vervelend zijn, zeker als je net iets bezig bent dat niet mag uitvallen... 

post-6890-0-58377600-1419894088_thumb.jp

aangepast door ward01
Link naar reactie
Delen op andere sites

Btw, kreeg plots onderstaande melding over Google Desktop. Wat doe ik daarmee? Heb er zelf niet echt om gevraagd. Vertraagt dat de boel weer? Best verwijderen?   

 

(over mijn bericht hierboven: update LAN installeren was wss nutteloos voor draadloze laptop?)

 

Gefeliciteerd! Google Desktop is geïnstalleerd en klaar voor gebruik.

aangepast door ward01
Link naar reactie
Delen op andere sites

- Wat Google Chrome betreft, zie deze link:

 

Chrome users don't have to download new versions of Flash Player. Chrome automatically updates when new versions of Flash Player are available. That way, users always have the latest security updates. Select About Google Chrome under the Tools menu to verify that your Chrome browser is up-to-date. (The wrench icon near the Chrome address bar indicates the Tools menu.)  It can take some time before updates roll out to all Chrome users.

 

 

- je kan zowel van een bekabelde als van een draadloze internetverbinding gebruikmaken op je laptop

 

- Google Desktop mag je verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.