Ga naar inhoud

Skype + internet


ward01

Aanbevolen berichten

Heb die Fix It (van clean boot) uitgevoerd en alle programma's aangevinkt die hij beschikbaar stelde om uit te schakelen en nu werkt Skype wel weer. 

 

Heb eens herstart en Skype werkt nog steeds.

 

Moet ik nu nog iets doen ivm die Fix It of zo laten?

aangepast door ward01
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uren gewerkt via jouw instructies in clean boot. Dan kon Skype opstarten na een schone start, dan weer nadat ik terug normaal opstarten had ingeschakeld. Als Skype terug werkte, zette ik de pc speciaal af en startte opnieuw op. Dat kon 2x goed gaan en de derde keer werkte Skype opnieuw niet meer, zonder verder iets gedaan te hebben, enkel rebooten. 

 

Nadat ik Skype twee keer kon opstarten na 2 reboots heb ik jouw advies gevolgd en Avast geïnstalleerd. Zelfs met Avast heeft Skype gewerkt, maar enkele reboots later dan weer plots niet meer. Valt precies geen touw aan vast te knopen. Wat een irritant probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Extra info: deze hele miserie is pas begonnen nadat Skype ons gedwongen heeft de laatste versie (7) te downloaden. Ervoor nooit problemen met Skype gehad.

 

Daar ben je zeker van ? ... dan zouden we het eventueel kunnen oplossen door de huidige versie te verwijderen en een oudere versie te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.