Ga naar inhoud

Kan CD niet vinden.


windreaver

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik zal maar met de deur in huis vallen, ik heb een vaste pc waar ik geen internetverbinding mee kan krijgen.

 

Mijn pc heeft al maanden geen internet doordat hij geen verbinding kan maken met het modem (Netgear Nighthawk R700). Omdat mijn pc niet is verbonden via een kabel heb ik een ''N600 wireless Dual Band USB Adapter WNDA3100v2'' aangeschaft. Dit product wordt geleverd met een installatie cd. Nu is het probleem dat mijn vaste pc deze cd niet herkent. Op station e zou hij dus aan moeten geven dat er een cd in de pc zit, maar dit gebeurd niet. Wanneer ik de cd in een laptop doe werkt de cd naar behoren. Hierdoor zou je kunnen vermoeden dat de cd/dvd speler van mijn pc is beschadigd. Wat kan ik hier tegen doen? Alvast bedenkt voor uw spoedige antwoord.

 

Met vriendelijke groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is het probleem dat mijn vaste pc deze cd niet herkent. Op station e zou hij dus aan moeten geven dat er een cd in de pc zit, maar dit gebeurd niet. Wanneer ik de cd in een laptop doe werkt de cd naar behoren. Hierdoor zou je kunnen vermoeden dat de cd/dvd speler van mijn pc is beschadigd. 

 

Heb je als test andere cd of dvd's geprobeerd, doen die het wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.