Ga naar inhoud

Philips smart-TV-stick


Passer

Aanbevolen berichten

Ik moest enkele smart-tv's van Philips bij oudere mensen installeren en vond in de dozen 'philips'-sticks.

 

vermits die mensen er toch niets mee konden doen gaf ik er eentje (met toelating van-) aan iemand die ik kende, maar die werd in zijn laptop niet herkend... (Win 7)

 

Ik plugde hem op mijn desktop (win 8.1) in, hoorde het 'herkenningsgeluidje' en het ding begon al maar direct met zich te installeren. Omdat ik dit niet nodig vond, killde ik het proces via taakbeheer en verwijderde de stick.

 

Als ik hem nu terug inplug 'herkent' mijn systeem hem wel (hekenningsgeluidje), maar ik krijg géén venstertje meer, hij gaat zich ook niet meer installeren, maar noch in taakbeheer noch in verkenner wordt hij weergegeven.

Ik kan hem dus vb ook niet gaan formateren of zo...

 

is er nog iets mee te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest enkele smart-tv's van Philips bij oudere mensen installeren en vond in de dozen 'philips'-sticks.

 

 noch in taakbeheer noch in verkenner wordt hij weergegeven.

Ik kan hem dus vb ook niet gaan formateren of zo...

 

is er nog iets mee te doen?

 

 

Wat staat er op die stick vermeld? Type, model?

Bij welk model/ modelnummer van philips TV zit die stick?

 

Je hebt niet vermeld of de stick zichtbaar is in schijfbeheer... dus zie je die daar wel en in welk formaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook niet bij schijfbeheer te zien

 

attachicon.gifPlaatje.jpg

 

type TV: kan ik morgen pas gaan noteren

 

 

Het is daarom dat ik achter het model en modelnummer vroeg van de TV, bij sommige modellen een optie en bij andere tv's bijgevoegd. 

Geniet draadloos van Smart TV met de Philips Wi-Fi USB-adapter (PTA01) voor Smart TV. Plaats de adapter in de USB-poort aan de zijkant van de TV en sluit uw TV rechtstreeks aan op uw thuisnetwerk. Navigeer met de afstandsbediening naar de online-inhoud die u wilt bekijken.

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Superjona: dat verklaart het natuurlijk - alleen kan ik die dingen dus niet (enfin, vanaf nu dus wel :-) ) en 'k had die wifi er ook al op zien staan, maar dat zei me niet veel; 'k had gisteren vooraf wel aan iemand gevraagd wat die stick erbij zat te doen  (nochtans iemand van 25 jaar) en die vertelde me dat het was om films op te zetten en zo ze op TV te kunnen afspelen...

 

Superjona en Clarkie: dank je wel hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.