Ga naar inhoud

vista start zeer traag, laptop en externe harde schijf zitten vol


fchaan

Aanbevolen berichten

Die Trusteer is inderdaad om mijn internetbankieren extra te beveiligen, dus laat ik die er voorlopig nog op.

Wel heb ik een van de adviezen van Trusteer opgevolgd en de plugin van Quick time vernieuwd.

Daarnaast ook de Ccleaner gebruikt en de downloadmap opgeruimd.

Door je adviezen werd mij ook duidelijk dat ik onnodig gedownloade set-up programma's op de D schijf had bewaard.

Daarna ga ik verder met opruimen van de externe harde schijf, daar is nog maar 2 GB ruimte over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je mag alvast het volgende doen.

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

En dan laat je maar weten hoe de opruiming van de schijven is afgelopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Onlangs is die jonge "whizzkid" langs geweest om mijn computer verder op te schonen.

Hij vond mijn acer laptop eigenlijk vrij schoon ( met dank aan het pc-forum ), gezien de leeftijd van 7 jaar.

Het probleem werd volgens hem hoofdzakelijk veroorzaakt door het beperkte geheugen (C: 51 Gb)van zo'n "oude" laptop .

Ondertussen heb ik nog steeds maar 2 Gb vrije ruimte over, Windows neemt alleen al 26 Gb.

Hij vond dat wel veel, maar ook dat je daar beter van af kon blijven.

Ik heb hem onze communicatie op dit forum laten lezen, hij kende dat nog niet.

Als niemand meer iets toe te voegen heeft aan dit onderwerp, dan kan deze topic nu gemodereerd worden.

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.